اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه خبر داد

ارائه 30 هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب کتابخانه مرکزی ارومیه

رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه گفت: 30 هزار جلد کتاب از امروز در نمایشگاه کتاب کتابخانه مرکزی ارومیه ارائه می‌شود.

ارائه 30 هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتاب کتابخانه مرکزی ارومیه

موسی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب، اظهار داشت: کتابخانه مرکزی ارومیه به عنوان یکی از ایده‌آل‌ترین و مجهزترین کتابخانه‌های استان متولی اجرای برنامه‌های مختلفی در طول هفته کتاب است.

وی به برگزاری نمایشگاه کتاب در ارومیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب از امروز (به استثنای روزهای تعطیل) در کتابخانه مرکزی ارومیه برپا می‌شود.

نوری ساعات بازدید از این نمایشگاه را از ساعت هشت صبح تا 19 عصر اعلام و تصریح کرد: در این نمایشگاه 3 هزار و 500 عنوان کتاب در قالب 30 هزار جلد به معرض دید عموم گذاشته می‌شود.

وی  از وجود تخفیف 10 تا 20 درصدی نیز در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه تلاش شده است تا جدیدترین کتاب‌های منتشر شده برای گروه‌های سنی مختلف، تهیه و به نمایش گذاشته شود.

رئیس کتابخانه مرکزی ارومیه بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان کودکان اشاره کرد و گفت: در این راستا مطابق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، بخش کودکان کتابخانه مرکزی ارومیه در طول هفته کتاب، هر روز میزبان دانش‌آموزان مقطع ابتدایی یک تا دو مدرسه خواهد بود تا ضمن آشنایی بیشتر آنان با فضای کتابخانه‌‌ای، میل و رغبت آنان نسبت به مطالعه افزایش یابد.

وی برگزاری جشن کتاب و تقدیر از اعضای برتر و فعال در حوزه کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده به مناسبت این هفته در کتابخانه مرکزی ارومیه عنوان کرد و افزود: در طول این هفته هم‌گام با دیگر کتابخانه‌های عمومی استان، طرح عضویت رایگان نیز در کتابخانه مرکزی ارومیه اجرا می‌شود که افراد می‌توانند با پرداخت هزینه 500 تومان برای صدور کارت عضویت، عضو این کتابخانه شوند.

نوری خاطرنشان کرد: در طول این هفته پایگاه اهدای کتاب در کتابخانه مرکزی ارومیه دایر می شود تا علاقمندان با اهدای کتاب‌های مطالعه شده خود، در غنی‌تر شدن بیش از پیش منابع مطالعاتی کتابخانه‌های استان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول