مجتبی منتظری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به منظور رسیدگی بیشتر و کنترل دقیقتر فعالیتهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مرکز کنترل خدمات شهری این سازمان راهاندازی شد.
منتظری راهاندازی این مرکز را یکی از دستاوردهای مهم شهرداری ذکر کرد و افزود: وضعیت جمعآوری و حمل زباله شهری، رفت و روب معابر و خدماترسانی شهری از اساسیترین پیشنیازهای توسعه و افزایش رفاه اجتماعی هر جامعه به شمار میرود که در این راستا ارتقای سطح کیفیت خدمات شهری به روشهای سنتی غیرممکن است.
وی هدف از راهاندازی مرکز کنترل خدمات شهری را بهبود مؤلفههایی همچون مدیریت حوادث، عملیات بههنگام کنترل بحران، پشتیبانی سیستم نظارت بر اجرای خدماترسانی، بهبود مدیریت شهری در شرایط اضطراری و بحرانی و نیز مدیریت فوریتهای ویژه برشمرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تصریح کرد: تسهیل در خدماترسانی به شهروندان، سهولت در تردد خودروهای سازمان در مواقع بحران و وجود ترافیک و نیز رفع آبگرفتگی معابر به هنگام بارندگی در کمترین زمان ممکن از دیگر اهداف این طرح است.
منتظری ادامه داد: اولویتبندی برفروبی و نمکپاشی گذرگاهها و خیابانهای سطح شهر بنا به شدت نیاز در هنگام بارش برف، سامانه اطلاعرسانی وضعیت آب و هوا و پشتیبانی خدمات اطلاعرسانی به شهروندان، رانندگان و مسافران نیز از مزایایی است که با اجرای طرح یاد شده محقق میشود.
وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل خدماترسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در محل مرکز کنترل ترافیک شهرداری واقع شده و قاسم باباییفرد به نمایندگی از این سازمان در محل یاد شده فعالیت میکند.
این مسئول اظهار امیدواری کرد با راهاندازی این مرکز بتوان گامهای بلندتری در خدماترسانی به شهروندان قزوین برداشت.
در حال حاضر شهر قزوین به هفت محدوده خدمات شهری تقسیم شده است و مسئولان ایستگاهها برای بهبود کیفیت عملیات بر چگونگی اجرای عملیات رفت و روب معابر، جمعآوری زباله، شستوشوی مخازن زباله، نظافت کانالها و جویهای سطح شهر از سوی پیمانکاران نظارت دارند.
انتهای پیام/77011/خ30/پو3002