اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمنده دوران دفاع مقدس:

دفاع مقدس تجلی‌گاه دل‎دادگی امت به ولایت است

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس تجلی‌گاه عشق و دل‎دادگی امت به ولایت و راه امام حسین (ع) است.

دفاع مقدس تجلی‌گاه دل‎دادگی امت به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در یادواره شهید طاهره هاشمی و شهدای دانش‌آموز شاهرود که با حضور دانش‎آموزان و فرهنگیان بسیجی و تعدادی از خانواده‎های شهدا و مسئولان سپاه و آموزش و پرورش شاهرود در واحد مقاومت پیشگام 19 دی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کوثر برگزار شد، در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان بیان کرد: قیام سالار شهیدان الگوی ملت ما در دوران انقلاب اسلامی ایران است و این الگو باعث پیروزی ما در بهمن 57 و ایستادگی هشت ساله ما برابر استکبار جهانی شد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس ما رزمندگان به عشق کربلا و عاشورا به جبهه‎ها می‎رفتند و آرزو داشتند در آغوش سالار شهیدان جان دهند و به کربلا برسند.

این کارشناس سیاسی بسیج تصریح کرد: شهدا زنده هستند و نظاره‎گر اعمال و رفتار ما هستند و ما باید کاری کنیم که آن‎ها از ما رنجیده و ناراحت نشوند.

قاسمی گفت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و شهدا از ما راضی باشند، باید حجاب خود را حفظ کنیم و الگوی خود را حضرت زهرا (س) و زینب کبری (س) قرار دهیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مثل یاران امام حسین (ع) جزو خاصان باشیم، باید ولایت‌پذیر باشیم و سخنان مولایمان امام خامنه‌ای را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

این رزمنده جنگ با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تأکید کرد: دو شاخصه اصلی شهدا اخلاص و ولایت‌پذیری آنها بود که سبب شد به بهشت برین خداوند دست یابند و ما نیز اگر می‌خواهیم بهشتی شویم، باید رهرو حقیقی آن‎ها باشیم.

در پایان این یادواره، از چهار مادر و خواهر شهدای دانش‌آموز با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/74007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول