اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-53

احمدی: همایش جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس برگزار می‌شود

مسئول کمیته علمی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه از برگزاری همایش ملی جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس طی سال آینده در کرمانشاه خبر داد.

احمدی: همایش جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محمدنبی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری کمیته علمی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: خدماتی که شهدا در حق این انقلاب و مردم ایران انجام دادند جایگاهی بس والا دارد.

وی افزود: در راستای ادا کردن حق خون شهدا، کنگره شهدای استان کرمانشاه همچون سایر استان‌های دیگر همایشی ملی با عنوان جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس در پنج محور برگزار خواهد کرد و کار ارسال فراخوان این همایش به دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شده است.

وی محورهای اصلی همایش را فرهنگ ایثار و شهادت، ارتباط فرهنگ ایثار و شهادت با امنیت ملی، مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت در هنر و ادبیات فارسی عنوان کرد.

احمدی تصریح کرد: وسایل ارتباط جمعی، جنگ نرم، فرهنگ ایثار و شهادت، کرمانشاه و دفاع مقدس از دیگر محورهای همایش ملی جایگاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

مسئول کمیته علمی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اردیبهشت ماه را تاریخ برگزاری همایش مذکور اعلام کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود که سیل عظیمی از مقالات به این همایش راه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همایش در دو روز برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در دو نوبت صبح و ظهر مقالات خود را ارائه می‌دهند و در اختتامیه این همایش از 10 مقاله برتر تقدیر خواهد شد.

احمدی زمان مهلت ارسال آثار به همایش را پانزدهم دی ماه اعلام کرد و یادآور شد: مقالات برگزیده در مجموعه مقالاتی به ‌چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول