اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مجوز معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهوری صورت می‌گیرد

برگزاری دوره رایگان ضمن خدمت مالیات بر ارزش در سیستان و بلوچستان

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی تهران گفت: دانشگاه علوم اقتصاد تهران دوره رایگان ضمن خدمت مالیات برارزش افزوده را در سیستان و بلوچستان به مدت هشت ساعت با مجوز معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهوری برگزار می‌کند.

برگزاری دوره رایگان ضمن خدمت مالیات بر ارزش در سیستان و بلوچستان

محمدعلی کریمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از جمله اقدامات اساسی و مبنایی که در فرایند تحول اقتصادی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته، تقویت و کارآمد سازی نظام های مالیاتی و شفاف کردن فضای اقتصادی و بازار است که بخش قابل توجهی از آن از طریق اجرای صحیح نظام مالیات بر ارزش افزوده تحقق خواهد یافت.

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی تهران عنوان کرد: آشنا کردن اقشار مختلف جامعه به عنوان ذی‌نفعان این طرح و مودیان مالیاتی به عنوان حلقه‎های ساماندهی این نظام در اولویت موضوعات مورد توجه کشور دراین عرصه است.

این مسئول اضافه کرد: در راستای اجرای ماده 37 قانون مالیات بر ارزش افزوده، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قوه مجریه، دانشگاه علوم اقتصادی (به عنوان تنها دانشگاه تخصصی در عرصه اقتصاد) مجری آموزش این قانون در سراسر کشور انتخاب شد.

وی افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این دانشگاه برنامه‎ریزی‌های مختلفی برای تحقق حماسه اقتصادی را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر بیش از 260 هزار نفر در کشور مورد آموزش دوره‌های ضمن خدمت مالیات بر ارزش افزوده این دانشگاه قرار گرفته‌اند.

کریمی ادامه داد: دانشگاه علوم اقتصادی تهران در سیستان و بلوچستان نیز با همکاری استانداری، اداره کل امور مالیاتی، سازمان صنعت و معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و به ویژه نمایندگان این پروژه در اصناف و ادارات، دوره‌های مختلفی برای اقشار مختلف برگزار کرده است و تاکنون «بیش از 3 هزار نفر» از اقشار مختلف جامعه مورد آموزش‎های تخصصی این دانشگاه در زمینه مالیات بر ارزش افزوده قرار گرفته‌اند و تا پایان سال این آمار قابل افزایش است.

نماینده دانشگاه علوم اقتصادی تهران اذعان داشت: این دوره‎ها توسط اساتید متخصص در زمینه اقتصاد در این استان در حال برگزاری است و در این کارگاه‌ها که در محیطی علمی، آکادمیک و دانشگاهی برگزار می‌شود، تمامی مبانی، قوانین، راهکارها، مشوق‎ها و معافیت‎های مالیاتی به ذی‌نفعان این قانون گفته می‎شود.

وی متذکر شد: سطح این دوره به صورت عمومی برگزار شده و با توجه به درگیر بودن همه اقشار جامعه با مالیات بر ارزش افزوده، شرکت در این دوره‎ها محدودیت خاصی ندارد برای کارکنان دولت، اتحادیه ها، اصناف و غیره می‌توانند به صورت مکتوب درخواست‎های خود را برای شرکت در دوره رایگان مالیات بر ارزش افزوده به شماره 02188924339 اعلام کنند یا به صورت الکترونیک در سایت متاز (mataz.ir) ثبت نام کنند.

انتهای پیام/75005/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول