اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی بویراحمد عنوان کرد

اجحاف امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در تعیین مبالغ مالیات

رئیس مجمع امور صنفی بویراحمد گفت: مالیات تعیین شده برای اصناف کهگیلویه و بویراحمد منصفانه نیست و اداره مالیاتی استان در این مورد اجحاف می‌کند.

اجحاف امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در تعیین مبالغ مالیات

اسکندر روزبهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به عدم تناسب مالیات‌های تعیین شده برای کسبه و صنوف مختلف کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: محرومیت استان و درآمد کم صنوف تناسبی با میزان مالیات در نظر گرفته شده برای آن‌ها ندارد.

وی عنوان کرد: در بسیاری از موارد مبالغ مالیات تعیین شده برای صنوف از تمام دارایی آن‌ها بیشتر است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان بویراحمد ادامه داد: همه ما به اهمیت مالیات و نقش آن در عمران و آبادی کشور و استان وافقیم ولی باید تعیین مالیات‌ها متناسب با درآمد بازاریان باشد تا بازاریان انگیزه فعالیت داشته باشند.

وی عنوان کرد: در برخی از موارد همین سختگیری‌ها باعث فرار سرمایه‌گذاران از استان شده و این در نهایت به ضرر استان کمتر توسعه‌یافته ما و به نفع استان‌های همجوار است که با آغوش باز از سرمایه‌دارانی که از این استان فرار کرده‌اند، استقبال می‌کنند.

رئیس مجمع امور صنفی بویراحمد از مشوق‌های مالیاتی به عنوان گزینه‌ای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در استان نام برد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد تشنه حضور سرمایه‌گذار است و نباید با برخی سختگیری‌ها موجبات دلسردی آن‌ها را فراهم آوریم.

روزبهی خاطرنشان کرد: بدون شک امور مالیاتی استان از بالا رفتن سرسام‌آور هزینه‌ها و کرایه مغازه‌ها خبر ندارند وگرنه این‌چنین در حق بازاریان اجحاف نمی‌کردند.

وی افزود: تنها خواسته ما از امور مالیات استان این است که تمکن مالی مالیات دهنده‌ها را در نظر بگیرند و برای ایجاد انگیزه و جلوگیری از دلسردی بازاریان و سرمایه‌گذاران در تعیین مالیات شرایط استان را هم در نظر بگیرند.

انتهای پیام/82008/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول