اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) شهرستان کنگان خبر داد

حضور 350 دانش‌آموز کنگانی در مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول‌الله(ص)کنگان از حضور 350 دانش‌آموز کنگانی در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

حضور 350 دانش‌آموز کنگانی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، یاسین اکبا شامگاه سه‌شنبه در آیین استقبال از زائران اردوهای راهیان نور کنگان با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: حضور مردم و هیئت‌های عزاداری در مراسمات سوگواری دهه اول محرم نشانه عشق و ارادت به سالار شهیدان است.

وی به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: اردوهای راهیان نور تاثیر بسیار زیادی بر تقویت معنویت در دانش‌آموزان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول‌الله(ص)کنگان از حضور 350 دانش‌آموز کنگانی در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزان کنگان با کیفیت بسیار خوبی انجام شد.

اکبا تصریح کرد: دانش‌آموزان سال دوم متوسطه کنگان برای آشنایی با مناطق عملیاتی دوران در دفاع مقدس به مدت سه روز راهی سرزمین نور شدند.

وی در تشریح جزئیات این اردو تصریح کرد: این اردو به منظور یادآوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان در آن دوران انجام شد و دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی جنوب شامل یادمان‌های شلمچه، هویزه ، دهلاویه، والفجر هشت بازدید کردند.

فرمانده سپاه کنگان ابراز داشت: در این اردوی فرهنگی جمعی از فرهنگیان، مدیر آموزش و پرورش، پاسداران، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص)کنگان، جمعی از روحانیون و دانش‌آموزان سال دوم متوسطه حضور داشتند.

اکبا افزود: دانش‌آموزان پس از استقرار و سازماندهی در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان با بدرقه جمعی از مردم و فرهنگیان عازم سرزمین نور شدند.

وی گفت: این کاروان دانش‌آموزی در منطقه مارد استقرار یافتند و در پادگان شهید حبیب‌اللهی، رزمایش نیروهای نظامی یادآور خاطرات هشت سال رشادت‌های دفاع مقدس نیز برای دانش‌آموزان به مرحله اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول