اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان تاکید کرد

ضرورت تعامل مردم و مسئولان برای حل مشکلات شهری زنجان

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: برای حل مشکلات شهری در زنجان نیازمند تعامل مناسب مردم و مسئولان هستیم.

ضرورت تعامل مردم و مسئولان برای حل مشکلات شهری زنجان

علی شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مشکلات شهری به همکاری همه دلسوزان نیاز دارد و باید در کنار هم نسبت به حل مشکلات اقدام کنیم.

وی برطرف شدن مشکلات را نیازمند تعامل و همکاری دانست و تاکید کرد: هیچ مشکلی در سطح شهر نباید متوجه یک گروه و یا مسئول خاصی باشد و باید برای حل کردن آن به مسئولین شهر کمک کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد زنجان به تابلوهای شهری در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: ساماندهی تابلوهای شهری در شهر زنجان یکی از ضروریات مهم شهری محسوب می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع تابلوهای شهری در سطح شهر، خاطرنشان کرد: مردم، مسئولین و کارشناسان باید در کنار هم نسبت به آسیب‌شناسی وضعیت موجود اقدام و برای حل مشکلات گام بردارند.

این مدرس شهرسازی با بیان اینکه مشکلات شهری باید با تدبیر مردم و مسئولین در کنار متخصصین برطرف شود، افزود: فشار بر روی مسئولین به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

وی به نقش شهروندان در کاهش مشکلات شهری اشاره کرد و اظهار داشت: بدون همکاری و اهتمام شهروندان نمی‌توان اقدام مثبتی در جهت حل مشکلات موجود برداشت.

شکوهی به نقش شهرداری زنجان در ساماندهی مشکلات شهری اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص تابلوهای شهری شهرداری زنجان باید اهتمام بیشتری داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان ضمن ارزیابی مناسب از عملکرد شهردار زنجان در مدیریت چند سال اخیر، اظهار داشت: تعامل شهردار زنجان با اساتید دانشگاه، متخصصین حوزه معماری و شهرسازی مناسب بوده است.

وی لزوم توجه به رعایت معیارها و شاخص‌های مهم در حوزه شهری را مهم دانست و تاکید کرد: با تعامل مناسب بین مردم، مسئولین و متخصصین می‌توان مشکلات را کاهش داد.

شکوهی ضمن انتقاد از برخی مواضع رسانه‌ای، اظهار داشت: خبرنگاران نباید برای رسیدن به برخی مقاصد از برخی چهره‌ها استفاده ابزاری کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه اگر قرار است مشکلی حل شود نیاز به جنجال‌آفرینی نیست، یادآور شد: رسانه‌ها باید در کنار مردم، مسئولین و کارشناسان نسبت به آسیب‌شناسی مشکلات اقدام کنند.

وی نقش رسانه‌ها را در حل مشکلات مهم دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند برای فرهنگ‌سازی عموم مردم تلاش کنند و نقش آنها در این زمینه بسیار پررنگ است.

شکوهی حل مشکلات را یک طرفه و یا دو طرفه ندانست و اظهار داشت: برای حل مشکلات باید همه جوانب و طرف‌های تاثیر‌گذار مورد توجه باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان ساماندهی تابلوهای شهری را یادآور شد و گفت: باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول