اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه اول محرم صورت می‌گیرد

اعزام مبلغان دینی به مدارس شهرستان دیر

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دیر از اعزام مبلغان دینی به مدارس شهرستان دیر خبر داد.

اعزام مبلغان دینی به مدارس شهرستان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل مختارزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مبلغین، با استقرار در مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان، به وعظ و خطابه پرداختند و با حضور در جمع عزاداران فلسفه عاشورا و همچنین اهداف قیام امام حسین (ع) را تبیین کردند.

مختارزاده، هدف از اجرای این برنامه را تبیین فلسفه نهضت عاشورا و قیام حسینی برای نسل جوان عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در کلاس‌ها، جلسات هم‌اندیشی، گفتمان دینی و پرسش و پاسخ از برنامه‌های مبلغان در مدارس بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مبلغین در مدارس سبب بالا رفتن سطح آگاهی دانش‌آموزان و تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان می‌شود، گفت: برنامه‌های دینی را در مدارس گسترش داده و به آسیب‌شناسی برنامه‌هایمان خواهیم پرداخت.

مختارزاده تعداد این مبلغان را 20 نفر عنوان و تصریح کرد: با توجه به نقش آموزش و پرورش در تبیین آموزه‌های دینی به جوانان، مبلغان دینی در این زمان نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: مبلغان در مدارس باید با زبانی ساده واقعه عاشورا و کار بزرگ امام حسین و یارانش را برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

معاون آموزش و پرورش دیر گفت: مبلغان در مدارس وظیفه‌ای سنگین‌تر بر عهده داشته و باید با دقت بیشتری نسبت به بیان وقایع عاشورا به دانش‌آموزان همت گمارند.

انتهای پیام/66005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول