اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

شهید جمالی از افتخارات شهربابک است

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید محمد جمالی پاقلعه یکی از افتخارات شهربابک و استان کرمان است.

شهید جمالی از افتخارات شهربابک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، مراسم بزرگداشت شهید دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید محمد جمالی پاقلعه عصر امروز با حضور سردار علی معروفی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه، جمعی از مسئولان و مردم شهید‌پرور شهربابک در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: جریان عاشورا درس‌ها و عبرت‌های فراوانی دارد.

سردار حسین فتاحی افزود: یکی از افتخارات مسلمانان شهادت در راه خداست و از این رو دشمنان اسلام سعی می‌کنند حس شهادت‌طلبی را از مسلمانان بگیرند‌.

فتاحی با اشاره به شهادت محمد جمالی پاقلعه گفت: محمد در سن کودکی پدر خود را از دست داد و یتیم شد و مادر وی برای او هم مادری کرد و هم پدری و باید به چنین مادری تبریک گفت که چنین فرزندی از آغوش او به معراج رسیده است.

وی که از همرزمان شهید جمالی پاقلعه در دروان جنگ تحمیلی بوده است با ذکر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های این شهید در جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد: جمالی‌ از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و از جمله فرمانده گردان‌ها و فرمانده محورهای لشکر خط شکن ثارالله بود.

فتاحی افزود: بعد از جنگ تحمیلی در قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق برای مبارزه با اشرار و ایجاد امنیت پرداخت و در سال‌های اخیر نیز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در استانداری کرمان به فعالیت مشغول بود و اخیرا به عنوان داوطلب دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در این راه به فیض عظمای شهادت نائل شد.

به گزارش فارس، شهید محمد جمالی پاقلعه ‌یکی از رزمندگان سپاه اسلام با وجود داشتن سمت‌های مدیریتی تصمیم گرفت، مدافع مظلومان و حرم زینب (س) باشد.

سردار محمد جمالی‌پاقلعه بود، که تصمیم گرفت با پشت کردن به دنیا و سمت‌ها ‌به دفاع از مردم سوریه در مقابل تروریست‌ها بپردازد و مدافع حریم حرم مبارک حضرت زینب (س) باشد.

انتهای پیام/80023/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول