اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا عنوان کرد

کشف 593 کیلوگرم تریاک در مبادی شهرستان دنا

فرماندار دنا گفت: در هشت ماهه گذشته از سال جاری مقدار 593 کیلوگرم تریاک از مبادی این شهرستان به غیر از سایر مواد افیونی کشف شده است.

کشف 593 کیلوگرم تریاک در مبادی شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید نظام‌الدین حسینی رضایی عصر امروز در نشست فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با استاندار و معاونین وی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده شهرستان توریستی دنا به راه‌های ارتباطی آن برمی‌گردد.

فرماندار شهرستان دنا گفت: یکی از محورهای مهم که لازم است هر چه سریع‌تر تکمیل شود محور جدید سی‌سخت به یاسوج است و از دیگر محورهای تکمیل نشده می‌توان از محور سی‌سخت به پاتاوه و سی‌سخت به کریک نام برد.

فرماندار شهرستان توریستی دنا مشکلات این شهرستان را در حوزه‌های مختلف برشمرد و گفت: کمبود پزشک و متخصص در شهرستان دنا و شهر سی‌سخت از مشکلاتی است که مردم را دچار زحمت و مشقت کرده است.

حسینی‌ رضایی در بخش دیگری از اظهارات خود از این شهرستان به عنوان قطب باغداری در استان کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و با بیان ویژگی‌های کشاورزی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: با این همه باغستان و محصولاتی که در سطح کشور از نظر مرغوبیت جایگاه خاصی دارند ما هنوز در این‌جا صنایع تبدیلی و سردخانه به اندازه کافی نداریم.

این مسئول اجرایی از آمادگی تقریبی سیستم فاضلاب شهری در سی‌سخت مرکز شهرستان دنا گفت و افزود: برای راه‌اندازی این سیستم به اعتبارات نیاز است که مسئولان استانی لازم است همکاری لازم را داشته باشند.

وی در حوزه فرهنگی به برخی نیازهای شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان حوزه علمیه برادران و خواهران، خانه‌های عالم، لزوم توجه به فضای کم و اندک مدارس شهری و راه‌اندازی شبکه دیجیتال از کمبودهای ما در حوزه فرهنکی است.

فرماندار شهرستان توریستی دنا، گردشگری را یکی دیگر از ظرفیت‌های این شهرستان برشمرد و بیان کرد: چشمه میشی و غار ده شیخ از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان هستند که باید برای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در آن‌ها همت شود.

حسینی‌ رضایی از کشفیات مواد مخدر در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان گفت و افزود: برای نمونه در طول مدت سپری شده از سال جاری تاکنون میزان 593 کیلوگرم تریاک کشفیات داشته‌ایم که لازم است برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر مبادی و گلوگاه‌ها از جمله پل کتا را به پست انتظامی مجهز کنیم.

انتهای پیام/2571/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول