اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

رفع مشکل گاز شهرک صنعتی خوی تا آغاز فصل سرما

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مشکل گاز برخی از قسمت‌های شهرک صنعتی خوی تا آغاز فصل سرما رفع خواهد شد.

رفع مشکل گاز شهرک صنعتی خوی تا آغاز فصل سرما

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عمده فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی در دو حوزه ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: امسال تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری شرکت محسوب می‌شود.

پرنیان ابراز داشت: در همین راستا عملیات آسفالت‌کشی به خیابان‌های باقیمانده شهرک صنعتی خوی طی چند روز آینده انجام می‌پذیرد و مشکل گاز برخی از قسمت‌های شهرک نیز تا آغاز فصل سرما رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی‌نگری و تناقض در قوانین می‌تواند از عمده مشکلات پیشروی صنعت باشد، افزود: وظیفه دولت باید حمایت از تولید و اعمال نظارت بر این حوزه باشد و نباید به رقابت با بخش خصوصی وارد شود.

پرنیان سال‌های آینده را عرصه پیشرفت، شکوفایی و تولید عنوان و تصریح کرد: واحدهای تولیدی باید به تولید دانش محور، با رویکرد صادرات‌گرا و ایجاد برندسازی و نهضت کاهش قیمت تمام شده توجه بیشتری کنند.

وی بر اهمیت ایجاد مثلث ارتباط صنعت، دانشگاه و دولت اشاره کرد و اذعان داشت: در نظر داریم با ایجاد کلینیک ارتباط صنعت و دانشگاه در شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه از تجارب هیئت علمی و اساتید دانشگاهی برای برون رفت واحدهای تولیدی از مسائل و مشکلات تخصصی اقدام کنیم.

پرنیان با بیان اینکه ساختمان برج خدمات فنی و مهندسی شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه در فروردین ماه امسال برگزار شد، یادآور شد: مصوبه واگذاری زمین در این شهرک دریافت شده است و در خصوص فروش زمین به متقاضیان احداث واحدهای فنی و مهندسی، دانش بنیان و آزمایشگاه‌های مرجع براساس بسته راهبردی شهرک فناوری محدودیتی نداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در پایان متذکر شد: امسال ناحیه صنعتی ایواوغلی به بهره‌برداری رسیده و انجام طراحی کانی غیر فلزی، پیاده‌سازی خوشه عسل و خوشه تخم آفتاب گردان و ایجاد شهرک خصوصی مبل از عمده برنامه‌های شرکت در خوی بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول