اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال بوشهر مطرح کرد

استعدادیابی فوتبالیست‌ها با همکاری «آسیاویژن» در بوشهر

رئیس هیئت فوتبال بوشهر گفت: کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال برای کشف استعدادهای نوجوانان بوشهری با همکاری «آسیاویژن» تشکیل می‌شود.

استعدادیابی فوتبالیست‌ها با همکاری «آسیاویژن» در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران، توجه به فرهنگ عاشورا حسینی را موجب توسعه فرهنگ فداکاری و ایثارگری دانست و گفت: ورزش فوتبال در بسیاری از بخش‌های آن نیاز به فرهنگ فداکاری دارد که توسل به فرهنگ عاشورا این نیاز را تأمین می‌کند.

وی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) جایگاه فوتبال استان بوشهر را نامطلوب دانست و ادامه داد: براساس اسناد موجود، نخستین توپ فوتبال در کشور در بوشهر به زمین خورده و این نشان از قدمت و پیشینه فوتبال این استان دارد که اکنون جایگاه مطلوبی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال  استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جایگاه واقعی فوتبال استان بوشهر باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود که با حمایت‌های مسئولان و به ویژه استاندار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و مدیرکل ورزش و جوانان به این موفقیت‌ها دست خواهیم یافت.

نجفی از حمایت‌های امام جمعه بوشهر از جامعه فوتبال خبر داد و متذکر شد: حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری همواره از ورزشکاران حمایت و پشتیبانی کرده و هیئت فوتبال استان بوشهر نیز آمادگی کامل برای تحقق منویات ایشان را دارد و از رهنمودهای ارزشمند ایشان برای رشد و اعتلای فوتبال استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها و نهادهای اقتصادی و صنعتی از فوتبال بانوان حمایت می‌کند، ابراز داشت: خبرهای مهمی از این مجموعه خواهیم داشت که به زودی به سمع مردم رسانده می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر یادآور شد: در بحث استعدادیابی و مدارس فوتبال و برنامه «آسیاویژن» نیز با رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال نشست‌ خوبی داشتیم که امیدواریم در این راستا با همکاری پیشکسوتان و صاحب‌نظران فوتبال استان به توفیق برسیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول