اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم:

ارتقای تجهیزات مخابراتی تنگ‌ارم از دغدغه‌های اساسی مردم است

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم گفت: ارتقای تجهیزات مخابراتی تنگ‌ارم از دغدغه‌های اساسی مردم است.

ارتقای تجهیزات مخابراتی تنگ‌ارم از دغدغه‌های اساسی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهنام نیکنام پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان تنگ‌ارم با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تنگ‌ارم از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان است و رسیدگی به این منطقه امری لازم است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و زیباسازی شهر از برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری است که با همکاری و حمایت مسئولان استان و شهرستان محقق می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تنگ‌ارم برخی از مطالبات مردم و مسئولان ارم را بیان کرد و گفت: تخصیص اعتبار بیشتر و واریز بودجه برای تکمیل سد تنگ‌ارم از جمله مسایل مهم این منطقه است که انتظار داریم رفع شود.

نیکنام تصریح کرد: تکمیل طرح‌های ورزشی و احداث سالن‌های چندمنظوره و همچنین تسطیح و حصارکشی زمین‌های ورزشی روستایی و توجه بیشتر به باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی نیز از دیگر دغدغه‌های منطقه است که امیدوار هستیم مرتفع شوند.

وی اضافه کرد: ارتقای تجهیزات مخابراتی به منظور تقویت خطوط تلفن ثابت و پوشش بیشتر آنتن‌دهی تلفن همراه نیز از دغدغه‌های این منطقه است که از مسئولان می‌خواهیم حمایت کنند.

رئیس شورای اسلامی تنگ‌ارم تاکید کرد: تخصیص وام و ارائه خدمات بیشتر به افراد و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و افزایش اقدامات امنیتی و تجهیز پاسگاه‌ها و نیروهای انتظامی نیز باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

نیکنام ابراز داشت: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی همواره یار و همراه این منطقه است و انتظار داریم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول