اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دشتی خبر داد

اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر در دشتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی از نشست شورای مدیریت شهرستان در راستای برنامه‌ریزی برای اجرای طرح احسان حسینی در کمیته امداد دشتی خبر داد.

اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم و صفر در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، احمدرضا بحرینی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، خواستار استفاده معنوی از دهه محرم شد و گفت: انشاالله زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم براساس قوانین اسلام اهداف امام حسین را که مهم‌ترین فلسفه آن از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است، عملی کنیم.

وی با بیان اینکه محرم و صفر فرصت خوبی برای توسعه و جلب بیشتر مشارکت‌های مردمی است، اظهار داشت: می‌توان از این فرصت به دست آمده به منظور رفع نیازهای خانواده‌های زیر پوشش استفاده کرد.

بحرینی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد را در ایام محرم، طرح احسان حسینی عنوان کرد و گفت: طرح احسان حسینی از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها و ساماندهی کمک‌ها و نذورات مردمی در این ایام است.

وی همکاری و همراهی همه امدادگران را در این خصوص خواستار شد و بیان کرد: برای استفاده حداکثری از مشارکت خیرین و نیکوکاران باید بانک اطلاعاتی از خیرین و نیازمندان داشته باشیم تا بتوانیم برنامه‌های خود را به صورت مطلوب‌تری ارائه دهیم.

بحرینی تاکید کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان دشتی در صورت تمایل می‌توانند نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل داده تا این نهاد آنها را در بین نیازمندان توزیع کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی از بازدید مدیرکل حمایت‌های اجتماعی مرکز از منطقه زلزله‌زده شنبه شهرستان دشتی خبر داد.

بحرینی اظهار داشت: مدیرکل حمایت‌های اجتماعی مرکز از منطقه زلزله‌‎زده شنبه بازدید کردند که در این بازدید از نزدیک در جریان ساخت منازل مددجویان شهر شنبه قرار گرفته و با تعدادی از خانوادهای آسیب‌دیده زلزله شنبه ملاقات کرده و مشکلات آنها را مورد رسیدگی قرار دادند.

مدیر کمیته امداد دشتی افزود: وی در ادامه از اداره خورموج بازدید کرده و روند پیگیری مسائل و مشکلات مددجویان را مورد بازبینی قرار داد.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول