اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش مطرح کرد

یکسان‌سازی توان رزمی بسیجیان در رزمایش عاشوراییان

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: بازخوانی آموخته‌های پیشین، تکنیک‌های رزم و یکسان‌سازی توان رزمی بسیجیان از اهداف جامع رزمایش عاشوراییان محسوب می‌شود.

یکسان‌سازی توان رزمی بسیجیان در رزمایش عاشوراییان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش جمعه شب در بازدید از مقر رزمایش بسیجیان شهرستان البرز در اردوگاه حضرت سیدالشهدا‌ (ع) ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین‌ (ع)، ابراز داشت: رزمایش عاشوراییان استان قزوین که شامل گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر بسیج استان است به واسطه تقارن با ایام سوگواری ماه محرم، شور و حال معنوی خاصی را به خود گرفته است.

فرمانده سپاه استان قزوین از گردان‌های حاضر در این رزمایش به عنوان نیروهای نمونه بسیج شهرستان و استان یاد کرد.

آبنوش هدف از این رزمایش را حفظ انسجام و ایجاد هماهنگی بین نیروها و فرماندهی معرفی و تصریح کرد: بازخوانی آموخته‌های پیشین و تکنیک‌های رزم و یکسان‌سازی توان رزمی بسیجیان از دیگر اهداف جامع این رزمایش محسوب می‌شود.

وی اذعان داشت: آخرین تحلیل‌ها و مباحث جاری کشور و منطقه برای توجیه بسیجیان در این رزمایش مطرح می‌شود تا آمادگی همه‌جانبه نیروها حاصل شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر‌ (عج) عنوان کرد: بیشترین مأموریت بسیج و سپاه بازدارندگی بوده و در صورت لزوم، با استفاده از این نیروهای آموزش‌دیده، آمادگی کاملی در مأموریت‌های خویش را خواهیم داشت.

آبنوش در ادامه با اشاره به عوامل پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس در طول 8 سال جنگ تحمیلی ابراز داشت: در دفاع مقدس شاهد بودیم که توانستیم با تکیه بر اعتقادات و ارزش‌ها بر دشمن فایق آییم، لذا همه نیروها بر این باور هستند که آنچه می‌تواند در شرایط سخت انسان را به پیروزی برساند، اعتقادات و ایمان فردی است.

وی اضافه کرد: به واسطه این تجربه بسیار ارزشمند در دوران دفاع مقدس، نیروهای مسلح کشور نظیر ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و امنیتی از اهمیت معنویات در دفاع از مرز و بوم آگاه بوده و همواره این امر را در امور خویش به کار می‌بندند.

وی تاکید کرد: اصل در مجموعه نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکید مقام معظم رهبری، مبنا قرار دادن اعتقادات و بعد معنوی در هر کاری است.

سردار آبنوش در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور ضمن پایبند بودن به معنویات و ارزش‌ها، هیچ‌گاه از آموزش و بکارگیری تاکتیک‌های رزمی غافل نشده و نخواهند شد.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول