اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج محمد رسول‌الله ساری خبر داد

دیدار بسیجیان ساروی با نماینده ولی فقیه در مازندران

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان ساری از دیدار بسیجیان ساروی با نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد.

دیدار بسیجیان ساروی با نماینده ولی فقیه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، جواد کردان بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) ساری گفت: امام حسین(ع) حجت خدا و عقل اول است و این مطلب درباره تمام ائمه(ع) صدق می‏کند.

کردان با بیان اینکه شیعه واقعی روح و فکر چشم و زبان پاک و عفیف دارد، افزود: قیام و حرکت امام حسین(ع) صحیفة جامعی از درس‌های گوناگون معرفتی و معنوی، فضیلتی انسانی، اخروی، فردی و اجتماعی برای تمام انسان‌ها در تمام دوران‌ها و زمان‌ها است.

این مسئول بیان کرد: امام حسین(ع) به ما آموخت که با اخلاص و ایمان به خدا و بصیرت کامل حتی با اندک انسان‌های مومن و آزاده می‌توان در مقابل جبهه کفر ایستاد و پیروز هم شد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) هر چند که سمبل شهادت و ایثارگری است و برخلاف عقیده دشمنان اسلام و شیعیان، نماد جنگ نیست، افزود: غیرت حسینی در قیام عاشورا مهم‌ترین ملاک است.

فرمانده حوزه محمد رسول الله ساری با اشاره به اینکه ملت ایران حاضر است جان خود را بدهد تحریم‌ها را تحمل کند اما زیر بار ظلم نرود، افزود: ملتی که قیام عاشورا را سرلوحه زندگی خود می‌کند، حرف زور را نمی‌پذیرد.

کردان با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در هیئت‌های عزاداری و مساجد، گفت: بسیجیان از هرگونه خرافه‌گرایی در هیت‌های عزاداری مقابله کنند.

وی از دیدار بسیجیان شهرستان ساری با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران خبر داد و بیان کرد: این دیدار در قالب نشست بصیرتی منتظران موعود برگزار می‌شود.

کردان هدف از دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در  استان را الگوپذیری از ولایت فقیه، محرم و ولایت‌مداری دانست و گفت: این دیدار امشب در حسینیه شهدای شهرستان ساری با حضور هزاران بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول