اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

حضور 100 هزار دانش‌آموز بسیجی در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حدود 100 هزار دانش‌آموز بسیجی در پایه‌های مختلف تحصیلی در سطح استان اردبیل وجود دارند که امیدواریم بتوانیم دانش‌آموزان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.

حضور 100 هزار دانش‌آموز بسیجی در استان اردبیل

احمد محمودزاده در حاشیه همایش عزاداری دانش‌آموزان عاشورایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همایش دانش‌آموزان 13 ساله شهر اردبیل به یاد شهید بزرگوار دشت کربلا حضرت قاسم(ع) در حسینیه ثارالله برگزار شد و دانش‌آموزان در این مراسم به یاد این شهید دشت کربلا به عزاداری پرداخته و اعلام کردند که حضرت قاسم (ع) را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت، شجاعت و ایمان از ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار است که باید برای دانش‌آموزان تبیین و در بین آنها نیز الگو‌سازی شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش اردبیل بیان داشت: دانش‌آموزان همچنین باید از شهدای 13 ساله که در ایام جنگ هشت ساله دفاع مقدس به شهادت رسیدند از جمله شهید حسین فهمیده و شهید مرحمت بالازاده که افتخار استان اردبیل است، الگوبرداری کرده و زندگی خود را متناسب با آرمان شهدا و آرمان نهضت اباعبدالله‌الحسین(ع) ادامه دهند.

محمود‌زاده گفت: این همایش با همکاری بسیج دانش‌آموزی استان، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و با حضور حدود 3 هزار دانش‌آموز 13 ساله برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: در این مراسم عزاداری به یاد حضرت قاسم(ع) دانش‌آموزان اردبیلی توفیق آن را داشتند تا با شهدای دشت کربلا و هشت سال دفاع مقدس بیعت دوباره و همچنین تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا داشته باشند.

محمود‌زاده افزود: برگزاری چنین مراسم‌ها و همایش‌هایی موجب می‌شود تا دانش‌آموزان بیشتر به سوی معنویت سوق پیدا کنند و در این مسیر حرکت کنند.

وی در پایان ابراز داشت: خوشبختانه با توجه به هدف‌گذاری‌ها برای حضور دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی حدود 100 هزار دانش‌آموز بسیجی در پایه‌های مختلف تحصیلی در سطح استان اردبیل ساماندهی شده است.

انتهای پیام/62004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول