اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

بیش از 50 درصد اساتید دانشگاه‌های فارس بسیجی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس گفت: بیش از 50 درصد اساتید دانشگاه‌های فارس بسیجی هستند.

بیش از 50 درصد اساتید دانشگاه‌های فارس بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی امشب در جمع اساتید بسیجی در سخنانی اظهار داشت: در این برهه از زمان که کشور دچار توطئه‌های داخلی و خارجی به ویژه در دانشگاه‌ها است، اساتید و فرماندهان بسیجی آنها باید جنگ نرم را مدیریت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دانشجویان به دلیل نداشتن وقت، فرصت مطالعه در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی را ندارند و این وظیفه استاد بسیجی است که در کلاس‌ها دانشجویان را با مسائل اجتماعی و مهم جهانی آشنا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: بسیج اساتید در فارس نخستین مجموعه‌ای بوده که کانون بسیج اساتید را در شهرستان‌ها متحول کرده و از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

کوشکی بیان داشت: بر اساس آخرین آمار بیش از 300 هزار دانشجو در استان فارس مشغول تحصیل هستند که نیاز به توجه ویژه از سوی متولیان فرهنگی و دانشگاهی دارند.

وی با اشاره به اینکه با 220 هزار شهید و 600 هزار جانباز نباید به راحتی میدان را تحویل دشمن دهیم، افزود: استکبار از پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی احساس خطر کرده و در حوزه فرهنگ و انتقال ارزش‌ها چشم طمع دوخته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس اضافه کرد: برای برون‌رفت از هجوم انواع توطئه‌های دشمنان نیاز به عمق بخشیدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی است تا ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یابد.

کوشکی ابراز داشت: بسیج اساتید نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی است تا حرکت پرتوان و توفنده ارزش‌های انقلاب اسلامی را در دانشگاه‌ها و مراکز عالی نهادینه کند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول