اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد کرمانشاه:

نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد و گفت: تاکنون 800 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه ثبت‌نام کرده‌اند.

نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه ششم الی دوازدهم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

بابلی از ثبت‌نام 800 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب کرمانشاه خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب کرمانشاه با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه دلیل استقبال گسترده از نمایشگاه‌های کتاب کرمانشاه از سوی ناشران را استقبال خوب مردم کرمانشاه از این نمایشگاه‌های استانی دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه اهل علم و دانش هستند و هر ساله از نمایشگاه‌های کتاب استقبال خوبی کرده‌اند، تصریح کرد: برای برگزاری نمایشگاه استانی 10 کمیته تشکیل شده است.

بابلی عنوان کرد: این کمیته‌ها هم‌اکنون شروع به فعالیت کرده‌اند و نمایشگاه امسال با رونق بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول