اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه

برنامه‌های ارشاد اسلامی کرمانشاه در ماه محرم تشریح شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به‌مناسبت ماه محرم ویژه برنامه‌های خاصی را تدوین کرده و تلاش شده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان استفاده شود.

برنامه‌های ارشاد اسلامی کرمانشاه در ماه محرم تشریح شد

ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به‌مناسبت ماه محرم ویژه برنامه‌های خاصی را تدوین کرده و تلاش شده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان استفاده شود.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه نمایش آیینی (در میانه میدان نبرد) با زبان کردی کرمانشاهی به‌مدت یک‌ماه در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه اجرا می‌شود، افزود: این نمایش با حضور 30 نفر از هنرمندان کرمانشاه هر روز ساعت 17 برگزار می‌شود و روایت‌گر حادثه عاشوراست.

وی برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایش تعزیه، عصر شعر عاشورا در شهرستان کنگاور، مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب حماسه حسینی در شهرستان سنقرو کلیایی، نمایشگاه فرهنگی هنری، نمایشگاه کتاب در شهرستان هرسین و اجرای تعزیه در شهرستان صحنه را از دیگر برنامه‌های ارشاد اسلامی در ماه محرم عنوان کرد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، نمایشگاه عکس محرم در شهرستان سرپل‌ذهاب و نمایش تعزیه و عصر شعر عاشورایی در شهرستان قصرشیرین به‌مناسبت ماه محرم برگزار می‌شود.

این مسئول به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد در ایام محرم اشاره کرد و گفت: برنامه عزاداری و سخنرانی در بیش از 200 کانون فرهنگی‌هنری کرمانشاه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2700/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول