اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد

ارائه خدمات کمیته امداد به 391 مددجوی آملی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: در شش ماه نخست امسال به 391 نفر از مجریان طرح اشتغال با اعتباری به مبلغ 87 میلیون و 146 هزار و 700 ریال خدمات ارائه شد.

ارائه خدمات کمیته امداد به 391 مددجوی آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رمضان علیپور بعدازظهر امروز در مراسم دوره آموزشی یک‌روزه بازاریابی و پایداری مشاغل ویژه مجریان اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با اعلام اینکه این دوره آموزشی در سالن پژوهش‌سرای شهیدان محمدزاده آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: مسائل مربوط به چگونگی بازاریابی و پایداری مشاغل برای یک 100 نفر از مجریان طرح اشتغال بازگو شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اشاره به اینکه این دوره کوتاه مدت و یک روزه بود، تصریح کرد: سلسله دوره‌های آموزشی در برنامه‌های منظم با همکاری متخصصان به منظور ارتقای اطلاعات شغلی و راهکارهای مناسب پایدارسازی مشاغل با رعایت اصول فنی مطابق با سرفصل‌های آموزشی ارائه می‌شود.

علیپور مزیت این کلاس‌ها را آشنائی و آموزش با حرفه و شغل مورد دلخواه و افزایش آگاهی مجریان طرح و بهبود کیفی طرح‌ها دانست.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال به 391 نفر از مجریان طرح اشتغال با اعتباری به مبلغ 87 میلیون و 146 هزار و 700 ریال خدمات ارایه شد که آموزش‌ها با عنوان دوره‌های کوتاه مدت برای 233 نفر، بلندمدت برای 89 نفر، حرفه‌آموزی فرزندان دانش‌آموز دبیرستانی 59 نفر و استاد شاگردی 10 نفر انجام شد.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول