اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی خبر داد

جمع‌آوری 25 میلیارد ریال صدقه در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از جمع‌آوری بیش از 25 میلیارد ریال مشارکت مردمی از طریق صندوق‌های صدقات در هفت ماه سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری 25 میلیارد ریال صدقه در آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بخش قابل توجهی از کمک‌های مردم خیر آذربایجان غربی به خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد استان از طریق صندوق‌های صدقات جمع‌آوری می‌شود.

وی تعداد کل صندوق صدقات در استان را 194 هزار و 92 فقره صندوق صدقه عنوان کرد و افزود: این تعداد صندوق در قالب صندوق‌های بزرگ، متوسط و کوچک در مناطق مختلف استان قرار دارند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این صندوق‌ها در ادارات، سازمان‌ها و نیز خیابان‌ها و میادین سراسر استان قرار دارند، گفت: بخش قابل توجهی از این صندوق‌ها نیز در قالب صندوق‌های کوچک در منازل افراد توزیع شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی میزان کل مبالغ جمع‌آوری شده از این صندوق‌ها را در هفت ماه امسال افزون بر 25 میلیارد و 348 میلیون و 667 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این مبالغ برای رفع نیازهای خانواده‌های محروم و نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به سهولت دسترسی به این صندوق‌ها در اکثر مناطق شهری و روستایی، از رشد فزاینده مشارکت‌های مردمی از این طریق در استان خبر داد و تصریح کرد: میزان مبالغ جمع‌آوری شده از این طریق، در طول هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

حسین‌زاده از دیگر دلائل افزایش حجم مشارکت‌های مردمی از طریق واریز وجوهات نقدی به صندوق‌های صدقات در استان را  فرهنگ‌سازی مناسب در این راستا اعلام کرد و گفت: با توجه به اعمال تدابیر امنیتی لازم برای جمع‌آوری و انتقال این مبالغ به کمیته امداد، مردم نیز ضریب اطمینان بالایی نسبت به مشارکت از این طریق دارند.

انتهای پیام/61005/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول