اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

میراث فرهنگی جزو هویت و تاریخ یک ملت است

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: حفاظت از میراث فرهنگی، ترویج صنایع دستی و توسعه گردشگری یکی از راهکارهای تقویت هویت ملی و اسلامی است.

میراث فرهنگی جزو هویت و تاریخ یک ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به اهمیت جایگاه میراث فرهنگی، حفاظت و معرفی مواریث فرهنگی، طبیعی و تاریخی را مهم ارزیابی کرد.

وی اظهار داشت: در عصر حاضر که برخی کشورها سعی در بی‌هویت کردن فرهنگی جوامع دارند معرفی شایسته داشته‌های فرهنگی کشور در طول تاریخ می‌تواند به عنوان یک اهرم قوی در هویت‌بخشی ملت و همچنین توسعه گردشگری کشور مؤثر باشد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به توانمندی‌های این استان در تولید انواع صنایع دستی منحصر به فرد و نیز اهمیت آن در ایجاد اشتغال پایدار و مولد، صنایع دستی را یکی از راهکارهای توسعه و اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته برشمرد و به وظیفه سنگین سازمان در توسعه و ترویج صنایع دستی تأکید کرد.

صادقی نیارکی با اهمیت خواندن جاذبه‌های گردشگری و نقش آن در توسعه استان، توجه بیشتر بر معرفی جاذبه‌ها و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از قبیل تأسیسات اقامتی و پذیرایی مناسب تأکید کرد.

حمیدرضا قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در ادامه گزارش کاملی از فعالیت‌های اجرایی و در دست اجرای استان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را ارائه کرد و خواستار همراهی بیشتر دستگاه قضایی برای حمایت و حفاظت از میراث فرهنگی شد.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول