اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر:

تعامل میراث فرهنگی با مردم بیشتر شود

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در راستای افزایش تعامل میراث فرهنگی با مردم از همه توان خود استفاده می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که کارمند افتخاری میراث فرهنگی باشیم.

تعامل میراث فرهنگی با مردم بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلام سلطانیان ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا سطح تعامل میراث فرهنگی را با مردم شهرستان شوشتر افزایش دهیم و فضای تعاملی را بیش از پیش رونق بخشیم.

وی با اشاره به اینکه باید میراث فرهنگی خوزستان تعامل خود را با مردم بیشتر کند، افزود: بهتر است میراث فرهنگی در سطح شهرستان شوشتر نشریه‌ای داشته باشد تا همه آنچه را باید به مردم اطلاع‌رسانی کند در این نشریه به مردم منتقل کند تا مردم با میراث فرهنگی تعامل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید افراد ارزشمند و تلاشگر در حوزه میراث فرهنگی شوشتر معرفی شوند، گفت: باید بکوشیم تا تلاش در عرصه میراث فرهنگی برای مردم افتخار باشد و به این دلیل تلاشگران در این عرصه با باید ارج نهاد و به مردم معرفی کرد تا همه در این زمینه فعال باشند.

سلطانیان با اشاره به اینکه باید قدر آثار تاریخی را دانست، گفت: باید تلاش کرد تا قدر آثار تاریخی را بدانیم و به این دلیل باید در جامعه به مردم اطلاع‌رسانی کنیم که تخریب آثار تاریخی به نوعی آتش زدن شناسنامه شخصی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم به میراث فرهنگی خوزستان تغییر رویکرد داشته‌اند، خاطر نشان کرد: مردم شهرستان شوشتر با تغییر مدیرکل میراث فرهنگی در چند ماه گذشته بسیار به تغییرات در حوزه میراث فرهنگی امیدوار شده‌اند و به این دلیل منتظر تغییرات در این حوزه هستند.

وی تاکید کرد: بازدید دو هفته گذشته مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از بقعه سیدمحمد بازار باعث امیدواری مردم برای مرمت این اثر تاریخی شده و امید است در روزهای آینده دستورات در این حوزه اجرایی شود.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول