اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد

احداث پارک میراث فرهنگی در اهواز

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از احداث پارک میراث فرهنگی در کلان شهر اهواز خبر داد.

احداث پارک میراث فرهنگی در اهواز

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور تعامل بیشتر با مردم در کلانشهر اهواز با شهرداری اهواز توافق کرده‌ایم که پارک میراث فرهنگی را در این شهر احداث کنیم.

وی افزود: قرار است در این پارک شهرداری اهواز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با تعامل فعالیت‌های مربوطه را انجام دهند تا در اسرع وقت این پارک به بهره‌برداری برسد.

حیدری با اشاره به اینکه این پارک برای فعالیت‌های فرهنگی مرکزیت پیدا خواهد کرد، گفت: قرار است این پارک برای فعالیت انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی پیرامون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ... مرکزیت پیدا کند و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید به سابقه فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه بیشتری شود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه را افزایش دهیم و ارتباط نزدیکی با مردم برقرار کنیم تا بتوانیم از طریق آموزش بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع سازیم.

حیدری با اشاره به اینکه باید از مردم برای حفاظت از آثار تاریخی استفاده کرد، گفت: مردم بهترین پاسدار آثار تاریخی به شمار می‌آیند و به این دلیل باید بکوشیم تا از توان مردمی در این زمینه استفاده کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: باید به نحوی فعالیت کنیم که علاوه بر ارتقای سطح اطلاعات مردم از میراث فرهنگی، مردم را به حفاظت از آثار تاریخی و همکاری با این سازمان سوق دهیم.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول