اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان:

گتوند صاحب اداره میراث فرهنگی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: شهرستان گتوند در آینده نزدیک صاحب اداره میراث فرهنگی خواهد شد.

گتوند صاحب اداره میراث فرهنگی می‌شود

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شهرستان گتوند آثار تاریخی متعددی دارد و حفاظت از این آثار تاریخی بر عهده اداره میراث فرهنگی است که در آینده در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه میراث خوزستان برای حفاظت از آثار تاریخی برنامه ویژه‌ای دارد، گفت: در تلاش هستیم تا در همه شهرهای تاریخی استان که اداره میراث فرهنگی وجود ندارد، نمایندگی و یا اداره میراث فرهنگی تشکیل شود تا گامی موثر در راستای رفع مشکلات در حوزه حفاظت برداشته شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه گتوند در اولویت تشکیل اداره میراث فرهنگی قرار دارد، افزود: شهرستان گتوند به دلیل آثار متعدد و داشته‌های گردشگری بسیار زیاد در اولویت تشکیل اداره میراث فرهنگی قرار گرفته و در این زمینه مقدمات کار نیز فراهم شده است.

حیدری با اشاره به اینکه حفاظت از آثار تاریخی در خوزستان تقویت می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا با تقویت یگان حفاظت آثار تاریخی خوزستان گامی در راستای حفاظت از آثار برداریم و در فاز نخست تجهیزات موتوری این یگان را تقویت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در تشکیل اداره میراث فرهنگی شهرستان گتوند، تلاش‌های نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی غیرقابل انکار است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه فعالیت‌ها در شهرستان زیاد است، افزود: باید از نظر گردشگری در شهرستان گتوند فعالیت‌های زیادی انجام شود زیرا مناطق بکر طبیعی زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید به عموم معرفی شوند.

وی گفت: با شکوفایی صنعت گردشگری در شهرستان گتوند می‌توان گام‌های اساسی در راستای تقویت گردشگری گتوند برداشت.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول