اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرمان خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی مذهبی «رباب» در کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان گفت: جشنواره‌ فرهنگی مذهبی «رباب» ویژه‌ بانوان در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی مذهبی «رباب» در کرمان

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: جشنواره‌ فرهنگی مذهبی «رباب» ویژه‌ بانوان با هدف توانمندسازی و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی مذهبی بانوان در کرمان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان افزود: ترویج فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی، حمایت از قشر زن در اجتماع، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه‌سازی برای مشارکت اجتماعی بانوان مطابق با سیاست‌های کلان فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: این جشنواره با تلاش و مشارکت مراکز فرهنگی و هنری شهرداری در پنج بخش خوشنویسی، نقاشی، پوستر، تصویرسازی و عکاسی برگزار می‌شود.

حسینی خاطر نشان کرد: «نهضت حسینی»، «حجاب و عفاف»، «زن در نهضت حسینی»، «زن و اجتماع» و «دخترانه - همسرانه و مادرانه» از جمله محورهای این جشنواره‌ فرهنگی مذهبی است.

وی تصریح کرد: فراخوان این جشنواره از هفته‌ اول محرم آغاز شده است و علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره تا 20 آذرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌ جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/2446/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول