اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت شهری جنوب شرق استان تهران:

جشنواره آموزشی مشکات با رویکرد کرامت انسانی برگزار می‌شود

مدیریت شهری جنوب شرقی استان تهران گفت: جشنواره آموزشی مشکات با رویکرد کرامت انسانی برگزار می‌شود.

جشنواره آموزشی مشکات با رویکرد کرامت انسانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز سلیمان انجمنی در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره آموزشی مشکات در منطقه که با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، بر توجه به رویکرد کرامت انسانی در آموزش‌های جشنواره مشکات تاکید کرد.

مدیریت شهری جنوب شرقی استان تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان خاطرنشان کرد: از همکارانی که با تلاش و درایت خود توانستند در اولین جشنواره مشکات بین مناطق 22گانه تهران خوش بدرخشند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در سال‌جاری پربارتر از سال گذشته در این جشنواره حضور داشته باشند.

وی افزود: آموزش‌های شهروندی باید به سمت و سویی حرکت کند که شهروند مسئول داشته باشیم و در این صورت است که می‌توانیم معطوف بر اهداف و سیاست‌های مدیریت ارشد شهری باشیم.

انجمنی با اشاره به اینکه سرای محلات ما باید کانون آموزش باشند، یادآور شد: همه ما تا زمانی که زنده‌ایم نیاز به آموزش داریم، پس باید یاد بگیریم و یاد بدهیم و این آموزش‌ها باید از خانواده و به صورت خانه به خانه شروع شود، این امر میسر نیست مگر با یاری محلات.

محمد رفیع مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران نیز ضمن تبریک انتصاب انجمنی به سمت مدیریت شهری جنوب شرقی استان تهران، از ایشان به عنوان مدیری فرهنگی، پویا و پرتحرک یاد کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور وی در منطقه گام‌های محکم و جدی‌تری در راه توسعه مدیریت شهری برداشته شود.

وی افزود: رویکرد انسانی – تربیتی، همکاری‌های بین‌بخشی، ارتقای فرهنگی و ارائه آموزش مستقیم و غیر مستقیم، تقویت روحیه محله‌محوری و پررنگ شدن نقش حوزه‌های دیگر نسبت به حوزه اجتماعی و فرهنگی از جمله ویژگی‌های جشنواره مشکات است.

این گزارش حاکی است، علی علوی دبیر جشنواره مشکات نیز به تشریح محورهای جشنواره شامل سبک زندگی و الگوی مصرف، آپارتمان‌نشینی و حقوق همسایگی، محیط زیست شهری، پسماند و پاکیزگی محله، زیبایی شهری، فرهنگ ترافیک، اتوبوس، مترو، تاکسی و حمل و نقل عمومی و ... پرداخت.

گفتنی است، در این جلسه معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت چشمگیر منطقه در اولین جشنواره، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه به بیان ویژگی‌های ترافیکی منطقه و اهمیت آموزش شهروندی در استفاده از حمل و نقل عمومی و بهره‌مندی از تجهیزات لازم در جهت بالا بردن ایمنی شهروندان و رحیمی مسئول ستاد بحران منطقه به تشریح عملکرد ستاد بحران، ارائه آموزش‌های لازم در اماکن عمومی و پایدار سازی آموزش‌ها پرداختند و در پایان احکام مسئولیتی کادر ستاد منطقه‌ای و محله‌ای طرح مذکور به مدیران و مسئولان مربوطه اعطا شد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول