اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز سه‌شنبه 14 آبان صورت می‌گیرد

آغاز پنجمین جشنواره فصلی خبرگزاری فارس

شروع پنجمین جشنواره فصلی تولیدات خبری خبرگزاری فارس از امروز سه‌شنبه، در رشته‌های خبر، گزارش و مصاحبه، باز هم موجی از تلاش و رقابت را بین خبرنگاران خبرگزاری فارس رقم خواهد زد.

آغاز پنجمین جشنواره فصلی خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، شروع پنجمین جشنواره فصلی تولیدات خبری خبرگزاری فارس از امروز سه‌شنبه، در رشته‌های خبر، گزارش و مصاحبه، باز هم موجی از تلاش و رقابت را بین خبرنگاران خبرگزاری فارس رقم خواهد زد که در فرم ضوابط و مقررات این جشنواره که همراه با معیارهای داوری به ایمیل خبرنگاران ارسال می‌شود، آمده است:

«خبرنگاران تحریریه تهران و دفاتر استانی خبرگزاری فارس از امروز سه شنبه 14 آبان تا 24 آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. هر خبرنگار می‌تواند حداکثر در دو رشته شرکت کرده و در هر رشته سه اثر ارسال کند و ارسال آثار بیش از مقدار مصوب باعث می‌شود دبیرخانه اقدام به حذف آثار اضافه کند.»

جشنواره فصلی تولیدات خبری یکی از ابتکارات خبرگزاری فارس است که توسط اداره‌کل آموزش و با هدف «افزایش رقابت تاثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی اخبار و شناسایی آثار و خبرنگاران برتر» برگزار می‌شود. این جشنواره از آذر ماه سال 91 ویژه خبرنگاران دفاتر استانی شروع به کار کرد و از آغاز امسال برای تحریریه تهران نیز برگزار شد.

مریم محبی دبیر اجرایی این جشنواره اعلام کرد: «در حالی وارد پنجمین مرحله از این جشنواره می‌شویم که تاکنون شاهد رقابت خوبی میان خبرنگاران بوده‌ایم و هر مرحله از این جشنواره رشدی چشمگیر به لحاظ کمی و کیفی نسبت به جشنواره فصل قبل خود داشته است.»

چهارمین مرحله از این جشنواره نقطه عطفی برای آن بود چرا که رقابت زیادی میان خبرنگاران ایجاد کرد. بیش از 630 اثر داوری شد و همزمان با روز خبرنگار، در مراسمی با حضور سیدمحمد حسینی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پدرام پاک‌آیین مدیرکل آن زمان مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مرتضی قمری‌وفا معاون خبر خبرگزاری و سیدیاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری از خبرنگاران تجلیل شد.

محبی اعلام کرد: «جشنواره برای تحریریه تهران و دفاتر استانی به صورت مجزا برگزار می‌شود و پس از داوری، از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.»

انتهای پیام/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول