اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 آبان

نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز با شرکت بیش از 6 هزار دانشجو از 20 آبان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تبریز با شرکت بیش از 6 هزار دانشجو از 20 آبان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

این دوره از مسابقات با هدف گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین دانشجویان و جذب و مشارکت در برنامه‌های سازنده و فعالیت‌های فراگیر ورزشی همچنین توسعه فعالیت‌های ورزشی، بین دانشجویان دانشکده‌های مختلف برای پسران در 14 رشته و دختران در 12 رشته برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال، والیبال، شطرنج، هندبال، بدمینتون، سنگ‌نوردی، تنیس روی میز، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، جودو، دو و میدانی، فوتسال و شنا برای دانشجویان پسر و همچنین در رشته‌های بسکتبال، والیبال، شطرنج، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، دو و میدانی، تکواندو، کاراته، شنا، فوتسال و آمادگی جسمانی در بین دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

بر پایه همین گزارش، این جشنواره بزرگ‌ترین رخداد ورزشی این دانشگاه است که هر ساله از سوی مدیریت تربیت بدنی این دانشگاه در بین دانشجویان دانشکده‌های این دانشگاه به مدت دو ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60001/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول