اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هریس خبر داد

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس

فرمانده انتظامی هریس گفت: کلاهبردار اینترنتی که با استفاده از ناآگاهی افراد نسبت به نگهداری رمز کارت‌های عابر خود، پول از حساب‌ها خارج می‌کرد در دام پلیس افتاد.

کلاهبردار اینترنتی در دام پلیس

جعفر رزاقی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در هریس اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر حضور فردی با هویت معلوم در جلوی عابربانک‌های شهرستان و سوءاستفاده از ناآگاهی و بی‌سوادی افراد ساده‌لوح، با شگردهای خاصی اقدام به اخذ رمز دوم (رمز اینترنتی )و شماره کارت افراد یاد شده کرده و سپس از طریق اینترنت و موبایل اقدام به برداشت غیرقانونی و انتقال از حساب بانکی آنها می‌کرد.

فرمانده انتظامی هریس افزود: متهم موفق به کلاهبرداری به میزان 78میلیون ریال از این طریق شده بود.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت که در این راستا با هوشیاری کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرد کلاهبردار در فرصت مناسب شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هریس افزود: در این خصوص اطلاع‌رسانی مناسب به اهالی شهر هریس و حومه شده که در صورت داشتن شکایت از چنین شخصی در کلانتری مرکز حضور داشته باشند.

رزاقی در ادامه ضمن دعوت مردم به هوشیاری در این خصوص و موارد مشابه تاکید کرد: در صورت بروز مشکلات این چنین پلیس را در جریان کار قرار داده و با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند. 

وی از مردم خواست نسبت به نگهداری از کارت‌های عابر و رمز آن، زمینه شیادی و کلاهبرداری افراد سودجو را فراهم نکنند.

فرمانده انتظامی هریس در ادامه به مخلان امنیت هشدار داد که پلیس با آمادگی کامل تمام حرکات غیرمتعارف را رصد کرده و در صورت بروز کوچک‌ترین تخلف بر سر سودجویان و مخلان امنیت و آرامش مردم فرود خواهد آمد.

انتهی پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول