اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

بازاریان توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بازاریان برای امنیت اموال خود توصیه‌های پلیس را جدی گرفته و بیشتر رعایت کنند.

بازاریان توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در جمع اعضای اتحادیه پوشاک‌داران این شهر با بیان اینکه بازاریان همواره حامیان اصلی انقلاب بوده‌اند، اظهار کرد: بازاریان نقش خود را در شرایط سخت به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی به احساس مسئولیت بازاریان در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بازاریان اهمیت والای خود نسبت به هویت اسلامی را نشان دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان هجمه و جنگ امروز علیه ایران را گسترده‌تر و پیچیده‌تر از زمان جنگ تحمیلی اعلام کرد و یادآور شد: تهاجم فرهنگی به صورت پنهان و آرام هویت و ارزش‌های اسلامی ما را هدف قرار داده که تنها با تبعیت از ارزش‌ها و فرهنگ اصیل اسلامی با آن مقابله کرده است و بازاریان باید در این راستا گام بردارند.

وی عرضه لباس‌های غیرعرف و مانکن‌های ضدارزشی را موجب تبعیت از رفتار غرب در جامعه خواند و گفت: بازاریان به دلیل اینکه در رأس هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند، پیش‌قراولان عرضه مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن هستند.

کامرانی‌صالح وجود بازار اسلامی را موجب رونق اقتصاد در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: هدف از عرضه در بازار اسلامی رضایت خریدار و فروشنده و سلامت جامعه است.

وی با قدردانی از تعامل بازاریان با پلیس متذکر شد: بازاریان با عمل به توصیه‌های پلیس امنیت اموال خود را بیش از پیش ارتقا دهند.

انتهای پیام/2300/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول