اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان:

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‎کنند

فرماندار شهرستان دامغان در دیدار مسئولان انتظامی این شهرستان، خدمت در نیروی انتظامی را نعمتی الهی خواند و تأکید کرد: مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‎کنند.

مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان دامغان صبح امروز با حضور در دفتر فرماندار این شهرستان با وی دیدار و گفت‎وگو کردند.

فرماندار شهرستان دامغان در این دیدار از تلاش شبانه‎روزی مأموران انتظامی در تأمین آرامش مردم قدردانی و خاطر نشان کرد: مردم با دیدن پلیس، احساس امنیت دارند.

مرتضی علی‎آبادی گفت: مردم با دیدن پلیس، احساس خوبی دارند و کارکنان ناجا باید قدر این نعمت الهی را بدانند که در چنین لباس مقدسی به ملت سرافراز و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خدمت می‎کنند.

وی اظهار داشت: پلیس مقتدر از ارکان اصلی پیشرفت یک جامعه در تمامی حوزه‎ها است و موفقیت یک کشور تنها زمانی رقم می‎خورد که امنیت آن در بخش‎های گوناگون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... برقرار باشد.

رئیس شورای تأمین شهرستان دامغان از برنامه‎ها و طرح‎های مختلف پلیس در این شهرستان که منجر به امنیت مطلوب آن شده است، قدردانی کرد و گفت: این اقدامات مایه خیر و برکت این شهروندان شده است.

در ابتدای این دیدار غلامرضا کاظم‎زاده با تقدیر از همراهی و حمایت‎های مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار دامغان از اقدامات پلیس، گزارشی از عملکرد مأموران را ارایه کرد.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول