اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

ملت ایران فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: ملت ایران دشمن‌شناس و در صحنه‌اند و فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند.

ملت ایران فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم‌دره با اشاره به علل و عوامل ماندگاری عاشورا اظهار داشت: در دنیا در طول تاریخ حوادث دردناک و کشتارهای زیادی رخ داده ولی با گذر زمان کهنه شده و از یادها محو و به بایگانی تاریخ پیوسته است، اما حادثه غمبار عاشورا همیشه تازه بوده و هست و با اینکه امروز 1374 سال از عاشورا سپری می‌شود، ولی کماکان زنده است.

وی با بیان علل ماندگاری واقعه کربلا گفت: اراده و مشیت الهی، وعده الهی برای ماندگاری شهدا و تاکیدات پیشوایان معصوم(ع)، عزاداری‌های ساده و بی‌ریا و سنتی، تلاش خستگی‌ناپذیر مبلغان و علما، عمق فاجعه، الهی و حق بودن قیام از علل ماندگاری واقعه کربلاست.

خطیب جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه در عالم هر چه حق است و برای خداست ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: باطل همچون کف روی آب رفتنی است و حق برای همیشه ماندگار است.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان افزود: حضور گسترده مردم ثابت کرد ملت ایران دشمن‌شناس و در صحنه‌اند و فریب لبخند معنادار و زهرآگین سران آمریکا را نمی‌خورند.

نورپور در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان اظهار داشت: آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیست و تجربه ثابت کرده هر کس به آمریکا اعتماد کرده گرفتار شده و ضربه خورده است.

وی همچنین ضمن یادآوری این نکته که مساله هسته‌ای، بهانه‌ای بیش نیست، تصریح کرد: اگر مساله هسته‌ای هم حل شود، آنها چیزهای دیگری را بهانه خواهند کرد و لذا مسئولین به ویژه تیم مذاکره‌کننده باید مراقب باشند و به دشمن باج ندهند و از اقتدار، عزت و اعتبار نظام و ملت باید دفاع کرده و باید ثابت کرد که با تحریم و بدون آمریکا هم ما می‌توانیم مشکلات خود را برطرف کنیم.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه به ضرورت و اهمیت و برکات امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همه ما در برابر این دو فریضه بزرگ مسئولیت داریم و باید به وظیفه عمل کرد، نگذارید آتش گناه و منکرات جامعه را بسوزاند.

انتهای پیام/2308/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول