اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

پیشرفت کشور مرهون مخالفت با آمریکا است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه دولت آمریکا باید اعتماد ملت ایران را جلب کند، گفت: توفیق و پیشرفت کشور مرهون مخالفت با آمریکا است.

پیشرفت کشور مرهون مخالفت با آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری امشب در دیدار با حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نحوه مذاکره با آمریکا را مشخص کرده است.

وی، ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب را منحصر به‌فرد عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکره‌کنندگان با آمریکا سازشکار نیستند و بروند مذاکره کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری جلوی تندروی در مذاکره را گرفت و این امر نشان می‌دهد مذاکره با آمریکا تغییری در کشور حاصل نمی‌کند.

عاشوری به کشورهای زیر سلطه آمریکا در نقاط مختلف جهان اشاره کرد و گفت: مردم زیرسلطه آمریکا فقیر و بدبخت هستند.

وی با تأکید بر اینکه دولت آمریکا باید اعتماد ملت ایران را جلب کند، خاطرنشان کرد: توفیق و پیشرفت کشور مرهون مخالفت با آمریکا است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، راهپیمایی 13 آبان ملت ایران را پشتوانه مردمی برای مذاکره‌کنندگان دانست و بیان کرد: بدبینی نسبت به آمریکا در بافت فکری ملت ایران نهادینه شده است و این کشور باید در رفتار و عملکرد خود تجدید نظر کند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه ملت ایران زیر بار زور نمی‌رود، یادآور شد: آمریکا باید رفتار گذشته خود نسبت به مردم ایران را جبران کند.

* انقلاب اسلامی به برکت وجود انسان‌های پاک تداوم دارد

وی در ادامه درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت و بیان کرد: مرحوم عسگراولادی محبوبیت بسیاری بین مردم داشت.

عاشوری با بیان اینکه مرحوم عسگراولادی شخصیت شناخته شده بین خواص و عوام جامعه بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود انسان‌های پاک تداوم دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، انسان‌های مخلص را الگوی رفتاری جامعه خواند و اظهار کرد: بسیاری از مسئولان و نمایندگان مجلس از امکانات دولتی استفاده نمی‌کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس در سفر یک‌روزه به گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، اعضای شورای اسلامی شهرستان فومن و ... دیدار کرد.

حسن کربلایی با حضور در خبرگزاری فارس گیلان از خبرنگاران این دفتر در این استان تجلیل کرد.

انتهای پیام/84001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول