اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

دنیا متوجه جاسوسی آمریکا شده است

امام جمعه فومن با بیان اینکه مردم ایران 30 سال جلوتر از مردم دنیا هستند، گفت: امروز دنیا متوجه جاسوسی آمریکا و مستکبر بودن آن شده است.

دنیا متوجه جاسوسی آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت ایام عزاداری امام حسین ()ع)، اظهار کرد: خداوند امامت را در نسل امام حسین(ع) قرار داده و هر کس امام حسین(ع) را زیارت کند مانند این است خداوند را در عرش زیارت کرده است.

وی امام حسین(ع) را شهید امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امام فرمود اگر سردمداری مانند یزید باشد باید فاتحه اسلام خوانده شود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه پیامبر (ص) قاتلان امام حسین(ع) را لعنت کرده است، افزود: طبق فرمایش پیامبر اسلام هر کس او را در غربت زیارت کند ثواب 90 حج عمره مقبول ایشان را خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در تجمع عاشورایی که در سوم امام حسین (ع) در فومن برگزار و از طریق شبکه‌های ملی سیما پخش می‌شود، گفت: تمام مردم در این همایش با لباس‌های مشکی و متحد‌الشکل شرکت می‌کنند.

خطیب جمعه فومن برگزاری این مراسم معنوی را شناسنامه فومن خواند و تصریح کرد: وضعیت عفاف و حجاب بانوان در این برنامه بسیار مهم است.

وی ادامه داد: با استقبال مردم از این برنامه و پخش آن از شبکه‌های سیما فرهنگ عاشورایی مردم فومن برای همیشه در اذهان ثبت می‌شود.

صفوی به رجزخوانی‌های دشمنان مبنی بر دولتی بودن مراسم 13 آبان ماه و حضور اجباری دانش‌آموزان در آن اشاره کرد و گفت: امسال اقشار مختلف مردم با حضور با صلابت خود مشت محکمی را به دهان یاوه گویان زدند که خود آنها حضور امسال مردم ایران را پررنگ‌تر از سال‌های گذشته عنوان کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران 30 سال از مردم دنیا جلو هستند، یادآور شد: دانشجویان پیرو خط امام در 30 سال پیش لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و آمریکا را مستکبر دانستند اما مردم دنیا امروز پی به جاسوسی آمریکا و مستکبر بودن آن برده‌اند.

امام جمعه فومن اضافه کرد: با وجود برخی نغمه‌های شوم، مردم با بصیر و عاشورایی ایران در صحنه حضور پیدا کرده و به ندای رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: امروزه مقام معظم رهبری نه تنها برای مسلمانان عالم بلکه برای مردم مظلوم مستضعف دنیا پیام امید و آزاد بخش‌ سر می‌دهند.

صفوی، با تسلیت مرحوم عسگر اولادی گفت: عسگراولادی از یاران قدیمی انقلاب، امام (ره) و رهبری بود که 14سال زندان رژیم پهلوی را تحمل کرد و در دوران وزارتش در دولت موسوی به دلیل عدم کارایی دولت وقت و دور زدن مردم استعفا کرد.

وی با توصیه به پلیس شهرستان فومن برای تعطیلی قلیان‌سراها در ایام دهه محرم، خاطرنشان کرد: در شهری مانند فومن برازنده نیست که جوانان در قلیان‌سراها بنشینند و در مساجد حضور پیدا نکنند.

خطیب جمعه فومن، با بیان اینکه تمام مساجد باید روحانی داشته باشند، یادآور شد: اگر هیئت امنایی در این امر کم‌کاری کرده و تنها به مداح بسنده کند به شدت با آنها برخورد می‌شود و صلاحیت حضور در هیئت امنا را پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/84001/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول