اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند

امام جمعه چناران با اشاره به راهپیمایی با شکوه و کم‌نظیر 13 آبان گفت: مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ ‌می‌دانند.

مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه چناران گفت: ملت ایران با برگزاری این راهپیمایی باشکوه ضد آمریکایی نشان دادند ضمن حمایت از دیپلماسی نوین ایران در بحث هسته‌ای که باید در چارچوب نرمش قهرمانانه انجام شود برای پاسخ دادن به رفتار حیله‌گرانه شیطان بزرگ از آمادگی لازم برخوردارند و تحولات جدید هیچ تغییری در نگرش مردم ایران به استکبار ایجاد نکرده است.

وی با اشاره به تفاوت راهپیمایی 13 آبان امسال با سال‌های گذشته افزود: اصلی‌ترین علت این تفاوت، تغییر و تحولات انجام گرفته در فرایند مذاکرات هسته‌ای و واکنش‌های فریبکارانه طرف مقابل به آن است.

تاجی ادامه داد: از بررسی رفتار پر پیچ و تاب و متناقض طرف مقابل بر می‌آید که رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران هدف ثانوی است و هدف اصلی آنها آسیب رساندن به هیبت و هیمنه جمهوری اسلامی ایران است که بخشی از آن محصول مقابله و ایستادگی در مقابل استکبار است.

امام جمعه چناران بیان داشت: پیام راهپیمایی 13 آبان این است که مردم ما به آنچه می‌گذرد آگاه و واقف هستند و فریب لحن نرم و شیرین آمریکا را نمی‌خورند و از تهدیدات آنها هراسی ندارند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: بیانات مهم و تاثیرگذار مقام معظم‌ رهبری در دیدار دانشجویان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از جمله بیانات مهمی بود که شایسته کمال توجه و دقت نظر است.

تاجی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این سخنان اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به مذاکرات هسته‌ای و مساله مذاکره با آمریکا به صراحت و روشنی بیان داشتند و با تبیین علل دشمنی با ایران مبانی سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار را مشخص کردند.

وی افزود: همچنین بیانات ایشان وحدت ملی را در جبهه داخلی تامین نمود و باعث شد که با روشن شدن فضا در جبهه داخلی وحدتی کامل در حمایت از مسئولان در مقابل استکبار جهانی ایجاد شود.

امام جمعه چناران با اشاره به ماه محرم گفت: عاشورا در واقع تجلی دشمنی امویان با اهل بیت عصمت و طهارت بود که با همدستی همه عوامل پیدا و پنهان شکل گرفت.

وی ادامه داد: شهادت امام حسین (ع) و یارانش در روز عاشورا برگ دیگری از آن ستم نخستین بود و تیری که در روز عاشورا بر قلب امام حسین(ع) نشست و خون حضرت را بر زمین ریخت در واقع در روز سقیفه رها شده بود و در عاشورا به هدف نشست.

انتهای پیام/2202/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول