اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

محور وحدت در کشور مقام معظم رهبری است / چهره استکباری آمریکا برای دنیا مشخص است

امام جمعه خلخال با بیان اینکه محور وحدت در کشور مقام معظم رهبری است، گفت: چهره استکباری آمریکا برای همه دنیا شناخته شده است.

محور وحدت در کشور مقام معظم رهبری است / چهره استکباری آمریکا برای دنیا مشخص است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام محرم، گفت: چهره استکباری آمریکا برای همه مردم دنیا شناخته شده است.

وی با اشاره به دیدار اخیر دانشجویان و دانش آموزان با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: رهبر معظم انقلاب استکبار را به معنی کامل آن تشریح کردند و معنی آن این است که استکبار یعنی دخالت در امور انسانها و در هر جای دنیا سودی دیده شود طمع آمریکا و هم‌پیمانانش به آن بوده و این استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا است که برای رسیدن به منفعت خود هیچ حریمی را قائل نیست.

امام جمعه خلخال با اشاره به گروه مذاکره‌کننده کشورمان در اجلاس اخیر، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند، آمریکا قابل اعتماد نیست. آمریکا با دولت‌هایی که هم کاسه شده است چه سودی به آنها رسانده که با ایران رفتار کند و پس از 34 سال خصومت و دشمنی با ملت و دولت ایران همه می‌دانند که آمریکا قابل اعتماد نیست و تنها راه نجات و رهایی ملت ایران وحدت کلمه است.

رشتبری، محور وحدت در کشورمان را رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: زیر بار زور زندگی نمی‌کنیم و ملت ایران برای این در دنیا به عنوان کشور استکبارستیز معرفی شده است، چراکه اولین مشت را در دفاع از آرمان‌های امام و حفظ دستاورد شهدا و حفظ انقلاب اسلامی و نظام بر دهان آمریکا زده است.

وی با تسلیت درگذشت حبیب‌الله عسگر اولادی نیز گفت: ایشان یار امام خمینی (ره) و سالها زندان و اسارت را در زندان‌های رژیم طاغوت با هدف تلاش برای حفظ قداست و این انقلاب متحمل شده و تلاش او همواره برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه از هیچ دیدی پنهان نیست.

امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان خود متذکر شد: بنا به سفارش رهبر معظم انقلاب هیچ‌کس نباید گروه مذاکره‌کننده ما را سازشکار بداند، چراکه هرچند در گذشته‌های نزدیک ناشی‌گری‌هایی صورت گرفته، اما ما با غول‌هایی طرف هستیم که برای سرکوبی و شکست آنان باید در کنار رهبری و حفظ وحدت، راه استقلال نظام جمهوری اسلامی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول