اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد استقبال از استاندار جدید اردبیل شکل گرفت

تاکید بر وحدت و همدلی در حمایت از استاندار جدید اردبیل

فعال سیاسی و رئیس ستاد استقبال از استاندار جدید اردبیل گفت: ‌اردبیل امروز در مسیر توسعه و پیشرفت حقیقی خود به تعامل همه‌جانبه نیاز دارد تا با دوری از حرکت‌های فردی استاندار جدید اردبیل را یاری کنیم تا به جایگاه اصیل خود بازگردیم.

تاکید بر وحدت و همدلی در حمایت از استاندار جدید اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه اعضای ستاد استقبال از استاندار جدید اردبیل اظهار داشت: امروز در این ستاد نمایندگان تمام گروه‌ها و احزاب دوستدار نظام و انقلاب اسلامی که به دولت امید و تدبیر دل بسته‌اند با وحدت و همدلی سعی می‌کنند پشتیبان استاندار جدید اردبیل باشند تا در یک حرکت مدبرانه و معقول بتوانیم کارها را به نفع شایسته به پیش ببریم.

وی به چهره خوشنام مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل اشاره کرد و افزود: امیدواریم خدابخش با سابقه و توان درخشان بتواند خوشنامی را برای اردبیل بازگرداند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم انسانی، مادی و معنوی این دیار بتواند چهره شاخصی از توسعه‌یافتگی را به استان اردبیل هدیه کند.

زنجانی با قدردانی از درایت دولت خدمتگزار در انتخاب گزینه نهایی استانداری اردبیل از بین گزینه‌های معرفی شده مجمع نمایندگان استان، تصریح کرد: این حرکت دولت روحانی نشان داد که دولت یازدهم به نظر جمعی و خواسته و مطالبه مردم ارزش و بها قائل است که این خود مقدمه‌ای برای حرکت‌ها و فعالیت‌های خوب در حوزه اجراست.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل خاطر نشان کرد: آن‌گونه که شنیده می‌شود استاندار اردبیل چهره‌ای عمرانی و پرتلاش در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه است که امیدواریم در سایه توجه و دقت نظر استاندار جدید به فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی، شورای شهر بتواند در سال آینده هم در جذب اعتبارات دولتی و هم اقدامات مؤثر موفق عمل کند.

وی همه گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی را به وحدت و همدلی بیشتر حول محور توجه جدی به منافع استان دعوت کرد و ادامه داد: همه رویدادهای گذشته و انتظارات سابق را باید کنار گذاشت و با دلسوزی و تعامل مثبت در صحنه حاضر شد تا هم در عرصه استانی و هم کلی بتوانیم در فضای ملتهب کنونی که بسیاری از کشورهای منطقه در آتش نفاق و خشم می‌سوزند جایگاه واقعی خودمان را پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این فعال سیاسی و اجتماعی اضافه کرد:‌ دولت تدبیر و امید با محور قرار دادن مطالبه به حق مردم و در سایه تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب سعی می‌کند با حفظ وحدت نیروهای داخلی بیش از گذشته موفق و مؤثر عمل کند که قطعاً نماینده عالی دولت در استان اردبیل نیز در مسیر تفاهم و ایجاد همراهی و همدلی بیشتر حرکت می‌کند.

زنجانی به تشکیل ستاد استقبال از استاندار جدید اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: در این ستاد همه بی‌ادعا و بی‌ریا دست به دست هم دادند تا در روز شنبه که آیین معارفه مجید خدابخش استاندار جدید اردبیل برگزار می‌شود، برنامه‌ای آبرومند را شاهد باشیم.

در پی انتصاب مجید خدابخش به عنوان هشتمین سکاندار استان اردبیل، از امروز ستاد استقبال از استاندار جدید با محوریت گروه‌ها و تشکل‌های مختلف و نمایندگانی از احزاب، مطبوعات، دانشجویان،‌ جوانان، بانوان، اصناف، بازاریان، ورزشکاران و همچنین اعضای بخش خصوصی و تولیدکنندگان پرتلاش گرد هم آمدند تا در قالب این ستاد از استاندار جدید اردبیل استقبالی شایسته داشته باشند.

انتهای پیام/62004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول