اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان سابق کهگیلویه و بویراحمد اعتقادی به ورزش نداشتند/توقع ورزشکاران از استاندار جدید

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان گذشته استان باور و اعتقادی به ورزش نداشتند.

مسئولان سابق کهگیلویه و بویراحمد اعتقادی به ورزش نداشتند/توقع ورزشکاران از استاندار جدید

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع عصر امروز در همایش بزرگ فرهنگی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده ورزشکاران این استان و مسئولان و دبیران هیئت‌های مختلف ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: سالیانه هزینه‌های زیادی برای کشف و ضبط و امحای مواد مخدر در کشور هزینه می‌شود که اگر این پول را خرج ورزش و توسعه و ترویج و فرهنگ‌سازی ورزش کنیم بسیاری از مشکلات را نخواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: کشور ما در مسیر قاچاق مواد مخدر قرار دارد و هر ساله هزاران تن مواد افیونی در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور امحا می‌شود که اگر این همه هزینه را خرج ورزش کنیم جامعه‌ای سالم و عاری از هر گونه ناپاکی خواهیم داشت.

خاضع توسعه ورزش را تنها راه ریشه‌کنی مواد مخدر در سطح جامعه و به خصوص در بین قشر جوان دانست و گفت: باید در ورزش هزینه شود چیزی که در سال گذشته و امسال در استان ندیدیم و اکنون ورزش ما با فقر دست و پنجه نرم می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از مسئولان گذشته استانی اظهار کرد: آن‌ها هیچ اعتقادی به ورزش نداشته و باور نداشتند که ورزش چه مشکلاتی دارد که از این رهگذر مشکلات عدیده‌ای نصیب ورزش استان شد.

وی گفت: اعتقاد داریم که استاندار جدید با توجه به شناختی که از استان دارد توجه بیشتری به ورزش داشته باشد و امروز چشم امید جامعه ورزش استان ما به اقدامات مسئولان جدید استان است.

خاضع از نادیده گرفته شدن سرانه ورزش از محل اعتبارات استانی در زمان مدیریت گذشته گفت و افزود: آن‌ها هیچ سهمی در اعتبارات استانی برای ورزش قائل نشدند.

وی همین بی‌توجهی به در نظر گرفتن اعتبارات استانی برای ورزش در کهگیلویه و بویراحمد را عامل بسیاری از مشکلات کنونی دانست.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول