اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سابق خوزستان:

استاندار جدید خوزستان حداقل یک فرصت 4 ساله می‌خواهد

استاندار سابق خوزستان گفت: استاندار جدید خوزستان حداقل یک فرصت 4 ساله می‌خواهد.

استاندار جدید خوزستان حداقل یک فرصت 4 ساله می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در مراسم تقدیر از استاندار پیشین و معارفه استاندار جدید خوزستان که دوشنبه‌شب در تالار شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز از اینکه بار مسئولیت از دوش من برداشتند و به یکی از مدیران بومی استان سپردند، بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: از مردم صبور خوزستان از اینکه در سفرهای مختلف درون استانی احترام نماینده عالی دولت در استان را حفظ کردند، تقدیر می‌کنم.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه خوزستان برای توسعه به همگرایی نیاز دارد، عنوان کرد: در خوزستان ثبات مدیریتی وجود ندارد و متوسط مدیریت ارشد در استان 22 ماه بود که این مسئله به زیان استان است.

وی در این خصوص اضافه کرد: باید به استاندار جدید خوزستان حداقل یک فرصت چهارساله داد تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند و نیز همه باید به وی کمک کنیم.

حجازی به سه شرط خود با رئیس جمهور برای پذیرفتن استانداری خوزستان در سال 86 اشاره کرد و گفت: گرفتن زمان مناسب، حمایت ویژه رییس جمهور سابق و حضور حداقل سالی یک بار در هیئت دولت برای طرح مشکلات و مصائب استان خوزستان از جمله شروط من برای پذیرش سمت استانداری بود که رئیس جمهور سابق به همه این موارد عمل کرد.

وی از وزیر کشور و دولت یازدهم تقاضا کرد حداقل سالی یک بار فرصت طرح مشکلات و مسائل استان خوزستان را در هیئت دولت به استاندار مقتدایی بدهد.

استاندار سابق خوزستان از اصحاب رسانه در استان خوزستان به دلیل طرح انتقادات منصفانه و گاهی غیر منصفانه تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: بر این باور بودیم که مطبوعات به عنوان وجدان بیدار جامعه و استان می‌بایست اظهار نظر و انتقاد کنند.

وی در پایان مقصد آینده خود را تدریس در دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام و خاطرنشان کرد: امیدوارم مقتدایی بتواند رکود 6 ساله مرا بشکند.

انتهای پیام/72011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول