اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

استاندار جدید اردبیل بار سنگینی بر دوش دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد تا بتواند در خط تعاملی و همکاری با نمایندگان بستر رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم آورد.

استاندار جدید اردبیل بار سنگینی بر دوش دارد

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با ابراز خرسندی از انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل اظهار داشت: ما از اینکه شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های مجمع نمایندگان استان در انتخاب گزینه اصلی برای استانداری اردبیل هستیم خوشحالیم و امیدواریم این انتخاب به نفع استان و خوش یمن برای آینده روشن این استان باشد.

وی با قدردانی از تلاش وزیر کشور و عنایت رئیس جمهور به استان اردبیل و دیگر دست‌اندرکاران در انتخاب استاندار اردبیل و همچنین همکاری و تعامل سازنده با مجمع نمایندگان در انتخاب استانداری شایسته، لایق و توانمند گفت: این انتخاب از جهتی برای ما مهم و ارزشمند است که فردی از بین سه گزینه برگزیده شده که دارای سوابق مدیریتی و اجرایی، عمرانی، برنامه‌ریزی، امنیتی و سیاسی بسیار طولانی و همچنین سابقه و تجربه‌ای درخشان در انجام مسئولیت‌های مهم است.

این نماینده مجلس یادآور شد: استاندار جدید اردبیل که بار سنگینی را بر دوش دارد باید با همراهی همگان با عزمی راسخ در حل معضلات و مشکلات استان اردبیل قدم‌های اساسی بردارد که انتظار می‌رود زمینه‌های تعامل و همدردی و هم‌افزایی موثر فراهم آید تا استاندار جدید بتواند در طول مسئولیت خود گام‌های جدی و اساسی بردارد.

افضلی‌فرد با قدردانی از دولت در بها دادن به نظر نمایندگان و خواسته و مطالبه حقیقی مردم تصریح کرد: به نظر می‌رسد با تعیین استاندار جدید اردبیل زمینه تعاملی بهتر و بیشتر فراهم شده و ما در اولین فرصت از استاندار جدید اردبیل دعوت خواهیم کرد تا با حضور در مجمع در یک تعامل و همفکری مناسب بتوانیم سرفصل‌های رشد و شکوفایی استان اردبیل را تعیین کرده و به حرکت مثبت در این زمینه ادامه دهیم.

وی بیان داشت: هر چند بیش از این خدابخش برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است اما آنچه که در این باب در نشست آینده با استاندار جدید خواهیم داشت به تقویت و توسعه همه‌جانبه برنامه‌ها و پیگیری وعده‌های داده شده تاکیدی مجدد خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص دغدغه‌ها و مطالبات مردمی از استاندار جدید اردبیل گفت: تقویت و توسعه طرح‌های کشاورزی، حل بحران آب اردبیل، ضرورت انتقال حق‌آبه استان از قزل‌اوزن، تکمیل سدهایی مانند خداآفرین، سد گیوی و عمارت، منطقه ویژه گردشگری مشگین‌شهر و همچنین تحقق مطالبه حقیقی مردم در خصوص راه‌آهن بیش از همیشه مدنظر است.

افضلی‌فرد افزود: استاندار جدید اردبیل باید از تضییع حقوق این مردم در کارخانه سبلان پارچه جلوگیری کند و در کنار آن باید تلاش کرد سهم 0.5 درصدی اردبیل از صنعت متناسب با سهم 1.5 درصد جمعیت این استان در سطح ملی ارتقا یابد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با ابراز خرسندی از استارت مجدد کارخانه پتروشیمی اردبیل اذعان داشت: استاندار جدید اردبیل باید به بخش صنعت گردشگری و جذب و جلب سرمایه‌گذاران با طرح‌های درست و منطقی اقدام کرده و عملیات مورد نظر را در این زمینه اجرایی و عملیاتی کند.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول