اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

آمدن استاندار جدید را برای ابرکوه به فال نیک می‌گیریم

امام جمعه ابرکوه آمدن استاندار جدید را برای ابرکوه به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد که این انتخاب بتواند محرومیت‌های ابرکوه را در معرض دید همگان قرار دهد.

آمدن استاندار جدید را برای ابرکوه به فال نیک می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی صبح امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهردشت اظهار داشت: وقتی عنوان می‌کردیم ابرکوه در یک نگاه و بخش بهمن از نگاه خاص از مناطق محروم زیرساختی و گرفتار مشکلات عدیده هستند، کسانی که در مناطق برخوردار استان زندگی می‌کنند، برایشان قابل قبول نبود.

وی افزود: خداوند خواست که در این دوره استاندار یزد ابرکوهی نباشد تا مشکلات ابرکوه از نزدیک لمس و درک و احساس شود و آمدن استاندار جدید را برای ابرکوه به فال نیک می‌گیریم.

حسینی ادامه داد: از این‌که در بسیاری از شوراهای اسلامی ابرکوه از جمله شهر مهردشت شاهد حضور افرادی فرهنگی هستیم، خرسندیم و آن را گامی به جلو در توسعه شهرستان می‌دانیم.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: در این راستا لازم است که شوراهای اسلامی حضوری فعالانه در زمینه مطالبات مردمی در حوزه خود داشته باشند و امام جمعه شهرستان نیز به سهم خود تلاش می‌کند.

وی از شورا و شهردار مهردشت خواست تا تلاش خود در این زمینه را دو چندان کنند و افزود: من نیز تلاش می‌کنم حتی با رفتن به تهران و ملاقات با مسئولان کشوری، مشکلات این شهر را به گوش آنان برسانم.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده و با مساعدت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه این ملاقات‌ها با چشم‌اندازی امیدبخش برای بخش بهمن فراهم آید و با این دیدارها مشکلات به خوبی رصد شود.

حسینی ادامه داد: در نخستین گام لازم است تا مسئولان جدید استان با وضعیت نابسامان بخش بهمن و شهر مهردشت در بخش‌های اقتصادی و زیرساختی و محرومیت‌ها آشنا شوند.

وی خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر مهردشت گفت: امیدوارانه آینده را رصد کنید، فاصله وضع موجود با مطلوب را بسنجید و امکانات و محرومیت‌ها را نیز شناسایی کنید تا بتوان گزارشی کامل به مسئولان ارائه داد و بر اساس برنامه از آنان انتظار کمک داشت.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول