اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

معارفه استاندار جدید اردبیل شنبه آینده / وزیر کشور به اردبیل می‌آید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: شنبه هفته آینده با حضور وزیر کشور، استاندار جدید اردبیل معرفی می‌شود.

معارفه استاندار جدید اردبیل شنبه آینده / وزیر کشور به اردبیل می‌آید

کمال‌الدین پیرموذن دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این مراسم که مسئولان ارشد استان اردبیل حضور خواهند داشت، مجید خدابخش به صورت رسمی و به عنوان هشتمین استاندار اردبیل معرفی شده و فعالیتش را آغاز می‌کند.

وی با قدردانی از زحمات 14 ماهه اکبر نیکزاد در مسئولیت استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: ما از استاندار جدید که فردی پرتوان، توانمند و پرتلاش است انتظار و مطالبه‌ای جز خواسته حقیقی مردم در حوزه رونق اشتغال، کار و تلاش، توجه جدی به واحدهای تولیدی و صنعتی، اولویت دادن به بخش‌های کشاورزی و صنعتی و همچنین بخش عظیم کارآفرینی و صنعت نداریم و امیدواریم با استقرار استاندار جدید تحولی چشمگیر در مدت مسئولیت استاندار جدید اردبیل شاهد باشیم.

پیرموذن افزود: تمام نمایندگان استان اردبیل به ویژه بنده به عنوان منتخب مردم اردبیل وظیفه خود می‌دانم که با استاندار جدید اردبیل نهایت همکاری و هماهنگی را داشته باشم و به یقین پشتیبان وی در اجرای برنامه‌ها و توسعه دیدگاه‌های متعالی خواهم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش بعد از ماه‌ها بحث و بررسی‌ از بین سه گزینه پیشنهادی مجمع نمایندگان استان اردبیل برای عهده‌داری مسئولیت استانداری اردبیل دیروز به عنوان هشتمین کلیددار استان اردبیل معرفی شد که در کارنامه وی سمت معاونت عمرانی و سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی و شرقی و مدتی نیز سرپرستی استانداری آذربایجان شرقی دیده می‌شود.

انتهای پیام/62007/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول