اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تأکید کرد

ضرورت استخدام نیروهای بومی در جزیره خارگ

استاندار بوشهر بر استفاده و استخدام نیروهای بومی در بخش‌های مختلف جزیره خارگ تأکید کرد.

ضرورت استخدام نیروهای بومی در جزیره خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، فریدون حسنوند عصر امروز با حضور درمانگاه بهداشت و درمان جزیره خارگ، از پروژه نوسازی و تجهیز آن بازدید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف این درمانگاه، از روند اجرایی آن ابراز رضایت کرد و ادامه داد: امیدوارم روند تجهیز این درمانگاه با تخصیص اعتبارات در سال‌های آتی، همچنان ادامه یابد و شاهد درمانگاهی مجهز در سطح شهر خارگ باشیم.

حسنوند در پاسخ به درخواست پرستاران این بخش مبنی بر استخدام نیروهای بومی، یادآور شد: تأکید ما بر استخدام نیروهای بومی است و قطعاً با توجه به مشکلات ایاب و ذهاب، کمبود مکان‌های مسکونی و عدم بودجه کافی در تأمین دیگر نیازهای رفاهی، ما این را به مسئولان بالاتر انعکاس خواهیم داد و از آنها درخواست پیگیری این مسئله را داریم.

استاندار بوشهر، با حضور در سالن ورزشی شهدای خارگ، به گفت‌وگو با مسئول امور ورزش و جوانان این جزیره پیرامون مشکلات پیش‌رو پرداخت.

وی در پاسخ به مسئول امور ورزش و جوانان خارگ مبنی بر فرسودگی مکان‌های ورزشی در این جزیره، متذکر شد: ما سعی خواهیم کرد برای این امر بودجه‌ای اختصاص دهیم، اما دوستان نیز باید برای بازسازی این اماکن، اولویت‌ها را مدنظر قرار دهند.

حسنوند اظهار امیدواری کرد که با فروش برخی وسایل فرسوده این اماکن، بتوان کمبود بودجه در این امر را جبران کرد تا در آینده شاهد مکان‌های ورزشی مجهزی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول