اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

اعزام 350 مبلغ بومی و غیربومی به نقاط مختلف استان فارس

350 مبلغ بومی و غیربومی برای حضور در طرح «سوگواره بصیرت عاشورایی» صبح امروز به نقاط مختلف استان فارس اعزام شدند.

اعزام 350 مبلغ بومی و غیربومی به نقاط مختلف استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس صبح امروز در حاشیه آیین اعزام مبلغان بومی و غیربومی به شهرستان‌های این استان که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار این استان در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات منطبق و نذورات مردمی در بقاع متبرکه و امام‌زادگان بزرگوار، اقدام به اعزام مبلغ و اقامه عزای سیدالشهدا (ع) در دهه محرم، با عنوان «بصیرت عاشورایی» می‌کند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: در همین راستا استان فارس افتخار دارد که 250 نفر از مبلغان غیربومی از حوزه علمیه قم و بیش از 100 نفر از مبلغان بومی را به مناطق مختلف این استان اعزام کند که در بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان فارس مستقر خواهند شد و در دهه نخست محرم طرح بصیرت عاشورایی را برگزار می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اضافه کرد: هدف از اعزام مبلغان به نقاط مختلف این استان، اجرای نیات واقفان و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی طبق سفارشات مقام معظم رهبری و برپایی عزای سیدالشهدا است.

حسینی مقدم ابراز داشت: مبلغان بر اساس تقاضای هر شهرستان و اعلام نیاز آنها، به امام‌زادگان، مساجد و حسینیه‌ها اعزام می‌شوند و تمام شهرستان‌ها از محضر آنان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول