اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استاندار اردبیل فردا معرفی می‌شود / استاندار بومی و لایق استان برگزیده می‌شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با درایت دولت تدبیر و امید و در پاسخ به مطالبات به حق مردم استاندار جدید اردبیل فردا معرفی می‌شود.

استاندار اردبیل فردا معرفی می‌شود / استاندار بومی و لایق استان برگزیده می‌شود

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: امیدواریم فردی دلسوز کاردان و بومی و آشنا به مسائل مدیریتی و اجرایی و از بین سه گزینه مجمع نمایندگان استاندار اردبیل انتخاب شود که قطعاً این امر فردا اتفاق می‌افتد.

وی به مردم اردبیل مژده داد که گزینه نهایی برای استانداری اردبیل فردی با کفایت کاردان مشرف به مسائل جاری استان اردبیل و همچنین مدیر توانمند است که در عرصه‌های مختلف امتحان پس داده و سکان‌داری استان اردبیل را برعهده گرفته و سعی خواهد کرد برای این استان در دوران مسئولیت و مدیریت مفید فایده باشد.

پیرموذن از همکاری و همراهی خوب دولت با نمایندگان استان اردبیل و همچنین همکاری و همفکری مناسب قدردانی کرد.

مجلس مخالف افزایش قیمت خودرو است

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه مجلس به شدت مخالف افزایش قیمت خودرو است، گفت: قرار است از محل فروش نفت از آن سوی مرزها قطعات خریداری شده برای دو شرکت ایران خودرو و سایپا به این مجموعه‌ها تزریق شود تا قیمت خودرو به صورت سرسام آور افزایش پیدا نکند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس یادآور شد: با تعاملی که مجلس با دولت برقرار کرده امیدواریم به صورت منطقی و با حرکت سازنده دو شرکت خودروسازی کشور قیمت خودرو نه تنها افزایش پیدا نکند بلکه با کاهش نیز مواجه شود تا امکان خرید برای مردم فراهم آید.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول