اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس خواستار شد

لزوم اجرای بخش‌نامه جذب 50 درصدی نیروهای بومی توسط وزارت نفت در شادگان

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خواستار لزوم اجرای بخشنامه جذب 50 درصدی نیروهای بومی توسط وزارت نفت در این شهرستان شد.

لزوم اجرای بخش‌نامه جذب 50 درصدی نیروهای بومی توسط وزارت نفت در شادگان

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با بیان اینکه شادگان با معضلات و محرومیت‌های متعددی روبه‌روست که تنها با توجه مسئولان ملی برطرف خواهند شد و اظهار کرد: متاسفانه جوانان بیکار در گوشه و کنار این شهرستان به وفور یافت می‌شوند و همین امر مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری که حوزه‌های فعالیت آنها در شادگان است جوانان جویای کار شادگان را جذب نمی‌کنند و با کمال تاسف نیروهای غیربومی را به کار می‌گیرند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا بخشنامه جذب 50 درصدی نیروهای بومی توسط وزارت نفت در مورد شادگان هنوز اجرایی نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: چرا وزارت نفت در مورد پروژه‌هایی را که باید در مناطق نفت‌خیز اجرا کند از جمله احداث بیمارستان، درمانگاه، جاده، ورزشگاه و مواردی این چنینی را تاکنون در شادگان، منصوره و دارخوین اجرا نکرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چرا باید فاضلاب بیمارستان، کشتارگاه و همه مناطق به رودخانه کارون ریخته شود و مردم شهرستان شادگان به دلیل نبود تصفیه‌خانه برای نوشیدن باید از این آب استفاده کنند.

وی بیان کرد: کمی انتقال آب به شادگان که موجب جیره‌بندی آب در این منطقه شده و یکی از بزرگترین مشکلات را برای سلامتی مردم منطقه ایجاد کرده است.

تمیمی ادامه داد: عدم توسعه شبکه برق در برخی مناطق به دلیل نبود تخصیص نقدینگی، قطع مکرر برق در دمای بالای 50 درجه و قید مبالغی غیرضروری در قبوض برق از دیگر معضلات در شادگان است که مسئولان باید برای برطرف کردن آنها چاره‌ای جدی بیندیشند.

انتهای پیام/ 72001/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول