اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال بهشت هیرکان سولن گرگان:

75 درصد اسکلت تیم بومی است

سرمربی تیم بسکتبال بهشت هیرکان سولن گرگان با اشاره به اینکه 75 درصد از بازیکنان این تیم بومی هستند، گفت: تنها راه نجات بسکتبال گرگان شورایی عمل کردن و ورود افراد متخصص در این عرصه است.

75 درصد اسکلت تیم بومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: یکی از دلایلی که سرمربی‎گری این تیم را قبول کردم شرایط سنی بود که برای این تیم تعیین شده بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این تیم سه بازیکن بزرگسال، چهار بازیکن متولد 1369 به بالا، چهار نفر متولد سال‎های 1373، 1374 و 1375 و چهار نفر هم متولد 1375 به بالا هستند.

ایزدپناه تاکید کرد: بیش از 75 درصد اسکلت تیم را افراد بومی تشکیل می‎دهد که اکثر آنها اهالی گرگان هستند.

سرمربی تیم بسکتبال بهشت هیرکان سولن در ادامه در خصوص حضور مجدد خود در دنیای مرییگری بسکتبال خاطرنشان کرد: من در کار مربیگری با عشق وارد می‎شوم و زمانی هم که با افراد کم سن و سال کار می‎کنم همانند این است که با یک تیم بزرگسال در حال تمرین هستم.

ایزدپناه گفت: زمانی که تیم‎های بزرگ و مدیران قوی تیم‎های مختلف متوجه شدند که می‎خواهم سرمربی‎گری تیم دسته یکی را قبول کنم پیشنهادهای متعددی شد که در سوپر لیگ مربی‎گری را ادامه دهم اما من به عشق گرگان و شرایط سنی این تیم هدایت این تیم را قبول کردم.

وی افزود: هدف ما در جذب بازیکنان انتخاب بازیکنان بومی بود، این در شرایطی است که اگر هدف اصلی ما قهرمانی و صعود مستقیم به سوپر لیگ بود می‎توانستیم با جذب حداقل پنج بازیکن غیربومی قول قهرمانی و صعود را بدهیم.

ایزدپناه تاکید کرد: این در شرایطی است که در حال حاضر در این رده سنی بازیکنان بسیار مستعد، مفید و خوبی در بسکتبال ایران حضور دارند.

سرمربی تیم بهشت هیرکان سولن گرگان تصریح کرد: شاید با این رویکرد لطمه هم بخوریم اما این لطمه‎‌ها و مشکلات را به جان خریدیم تا جوانان و نوجوانان بسکتبالیست استان را رشد بدهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بسکتبال گرگان رو به افول است و امید داریم که با تشکیل این تیم و عمل به رویکرد جذب بازیکنان بومی وضعیت بسکتبال گرگان بهبود پیدا کند.

ایزدپناه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عدم کسب نتیجه مناسب در فصلی که وی سرمربی تیم‎ شهرداری گرگان بود در حالی که چند بازیکن خارجی را در اختیار داشت، گفت: اگر می‎خواهیم ببینیم یک مربی تا چه اندازه درگیر حاشیه بوده باید عملکرد چندساله او را در نظر بگیریم نه یک فصل.

وی افزود: آن تیمی که در آن سال بسته شد نه تنها من بلکه هر مربی که بود آن تیم باید فینالیست می‎شد.

وی ادامه داد: اما در آن فصل و به خصوص نیم‎فصل دوم با مشکل مالی بسیار شدیدی مواجه شدیم و شرایط به‌گونه‎ای رقم خورد که عده‎ای از بازیکنان خارجی ما رفتند و برخی بازیکنان حتی در تمرین‎ها حاضر نمی‎شدند.

سرمربی سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: وقتی بازیکنی پنج ماه حقوق خود را دریافت نمی‎کند من چقدر می‎توانم او را نگه دارم.

وی تاکید کرد: برخی افرادی که در آن زمان مسئولیت داشتند تیم را به عمد از هم پاشاندند.

شورایی عمل کردن راه بهبود بسکتبال گرگان

وی عنوان کرد: راه بهبود بسکتبال گرگان شورایی عمل کردن است و به نظر من در بسکتبال گرگان نیروهایی وجود دارند که می‎توانند سکان بسکتبال را به دست بگیرند که با ورود این افراد اتفاق‎های بسیار خوبی در بسکتبال خواهد افتاد.

ایزدپناه گفت: با ورود افراد متخصص که از خانواده بسکتبال هستند دیگر بر سر بسکتبال گرگان کلاه نخواهد رفت؛ در یک دهه گذشته بسکتبال گرگان بسیار مظلوم واقع شده است.

وی با طرح دو پرسش که چرا زمانی که ما خودمان مربی گرگانی داریم باید از گنبدکاووس مربی بیاوریم و چرا زمانی که می‎توانیم افراد سیار خوب را در بسکتبال داشته باشیم افراد درجه دو و سه را وارد میدان می‎کنیمف اظهار داشت: راه حل این چراها شورایی عمل کردن در بسکتبال است.

انتهای پیام/83004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول